Vraag

Deezer familie abbo

  • 9 December 2016
  • 9 reacties
  • 486 Bekeken

Badge
Hoi, ik heb een deezer family abbo, staat op naam van mijn dochter. Als ik nu connect met sonos ziet hij alleen haar account en muziek, ik kan niet overschakelen naar mijn account.
Iemand hier een oplossing voor.??

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 3
'k Geloof dat je alle accounts 1 voor 1 moet toevoegen, dus "muziekserivce toevoegen" op je app.

Vervolgens kan je, wanneer je Deezer selecteert, wisselen tussen de accounts.
Badge
Je zit dus met zijn allen onder 1 gerbuikersnaam, geen aparte account namen, pas in de app kan je selecteren naar je eigen naam
Reputatie 3
Elke keer als je een account toevoegt, kan je het een naam geven op Sonos om ze van elkaar gescheiden te houden, tenzij Deezer family anders werkt dan Spotify family. Maar sowieso kan je met 1 account alle Sonos speakers bedienen.
Badge
Spotify en deezer werken inderdaad heel anders....
Reputatie 3
Goed om weten! Heb je mssn een screenshot hoe het eruit ziet voor Deezer? Ben wel nieuwsgierig!

Mogelijk helpt het andere mensen in de toekomst als ze met dezelfde vraag komen. 🙂
Badge
Het ziet er hetzelfde uit als Spotify alleen kan je denk ik geen accounts verwisselen. En volgens mij kan je hier geen foto's plaatsen??
Reputatie 3
Links onder kan je klikken op het "image" icoontje, dan komt er een zoekvenstertje met "browse" of "zoeken" en kan je de foto selecteren die je wilt uploaden. Hoeft niet natuurlijk, puur optioneel! 'k Ben blij dat je alvast verder kan met je muziek.
Badge
Ik kan eigenlijk niet verder en heb nu verplicht een account geopend bij spotify, maar met deezer kom ik dus niet verder. En dat vind ik wel jammer want betaal daar ook aan 🙂
Reputatie 3
Niet? 😮 Nou dan ga ik later kijken of ik iemand kan vinden die ook Deezer heeft, of hopelijk iemand hier op de community, want Deezer Family zou gewoon moeten werken afaik.