Beantwoord

De verbinding met Spotify is verbroken

  • 23 May 2021
  • 3 reacties
  • 388 Bekeken

Badge

Zomaar ineens uit zichzelf geeft de Sonos app op mijn iPhone aan dat de verbinding met Spotify is verbroken en kan ik niets meer afspelen op mijn Sonos vanaf mijn (betaalde abonnement) Spotify account. Ook via mijn desktop kan de app ineens geen systeem meer vinden …… Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat dit zomaar ineens gebeurd, zijn nu 3 dagen verder, router ge-reset, Spotify opnieuw toegevoegd, account geautoriseerd maar niks helpt, dit vind ik echt heel slecht, ook al ergens gelezen dat je dan weer iets direct moet aansluiten op je router, nou leuk zeg die staat helemaal niet in de buurt van mijn boxen en met meerdere dingen die ik op het net lees wordt ik allemaal niet vrolijk, wat een slechte zaak voor zo een systeem zeg! Denk maar weer gewoon terug moet gaan naar bedraad en ouderwets mijn mp3 speler aan sluiten dat werkt altijd!

icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 23 May 2021, 20:35

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Badge

Reageer dan ook maar zelf even ….. en ineens doet Sonos en spotify het weer, 3 dagen geen spotify en nu is er schijnbaar weer verbinding ……. ik begrijp het niet maar dat zal wel aan mij liggen.

Reputatie 6
Badge +3

……. ik begrijp het niet maar dat zal wel aan mij liggen.

Mooi dat het weer werkt, het hoeft niet natuurlijk maar meestal is dit een probleem met (conflicten in) je netwerk in huis. Als het weer gebeurt zou je eens een beschrijving kunnen geven van je thuisnetwerk en hoe Sonos daarmee verbonden is. Misschien kunnen we hier wat tips geven.

Badge

Ik word er nu gestoord van denk toch maar weer over ga stappen naar het ouderwetse bedrade systeem met een MP3 speler of zo dat werkt altijd!!!!! Nu is ineens weeeer de verbinding verbroken, heb voor duizenden euro’s aan die sonos bende in huis en kan niet eens mijn eigen spotify luisteren, echt krijg er schoon genoeg van!