Vraag

Bladeren door deezer muziek werkt niet meer

  • 12 April 2020
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Beste, 

Sinds enkele dagen krijg ik een melding dat ik niet meer door muziek kan bladeren van deezer. Ik heb wachtwoorden aangepast / deezer opnieuw aangemeld en WIFI plus speakers van het stroom gehaald maar werkt nog steeds niet. Diagnostische info: 1163500628

Ik hoor graag hoe dit op te lossen.


4 Reacties

Ik heb dus hetzelfde probleem, ik heb ook alles geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar om het weg te krijgen, ik hoop dat dit snel opgelost wordt zodat ik mijn afspeellijst weer kan luisteren.

Reputatie 4
Badge +3

Hey @EJE ,

Top dat je gelijk een diagnose heb geplaatst.

Hierin zie ik dat je telefoon/tablet gekoppeld is met een WiFi extender, wanneer je de telefoon/tablet koppelt met het WiFi signaal van je router zelf, ervaar je er dan ook problemen mee?

 

@naomi44 Kan je zo niet vertellen wat de mogelijke oorzaak hiervan is, wil je anders een diagnose versturen wanneer je het probleem ervaart?

Plaats dan hier ook het bevestigingsnummer,dan kijk ik er graag even naar voor je.

 

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem.
Al van alles geprobeerd (mogelijke oplossingen op die forum en andere) maar niets helpt.
Deezer als service verwijderd en opnieuw toegevoegd, Deezer app zowel als Sonos app bijgewerkt.
Maar niets helpt dus.

Vreemd genoeg is dit maar bij 1 playlist (mijn primaire playlist, de langste ook) de andere gaan allemaal wel…

Diagnostisch rapport nr: 1046975536

Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +3

We kunnen je niet helpen met het uitlezen van een diagnose op onze community. Hiervoor verzoek ik je om telefonisch of via chat contact met ons op te nemen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Reageer