Beantwoord

Bass minder bij hoger volume

  • 17 November 2018
  • 8 reacties
  • 495 Bekeken

Goedendag zonet een playbase aangeschaft alles aan gesloten en werkt goed nu merk ik alleen als ik via spotify of muziek via tv maak niet uit het volume op de helft heb staan er een goeie bass uit komt doe ik het volume wat omhoog word dit stukken minder hoort dit zo of is er iets niet goed

Mvg
icon

Beste antwoord door Tim S 11 December 2018, 09:33

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ervaar je het zelfde geluid als je de Spotify via de Sonos app zou besturen? ipv dat Spotify afkomstig is van de TV?
Zie hier hoe je Spotify aan de Sonos app kan toevoegen.
Ja dan ervaar ik het zelfde of ik het nu via de sonos op of telefoon of via tv doe
Reputatie 7
Badge +2
Ontvang graag een diagnose kort aangemaakt nadat het probleem zich voordoet.
Zie dit diagnose nummer graag tegemoet.
Sorry voor late reactie ben nu pas thuis ivm werk hierbij het diagnose nummer 819473886 mvg
Reputatie 5
Badge +2
Als je in de EQ de bass hoger zet, is er dan een verbetering. Test de Playbase ook even terwijl Trueplay is toegepast.
Nee niks geen verandering het lijkt alsof die in een beveiliging ofzo schiet wanneer het volume omhoog gaat hierbij nog een keer een diagnose 1611836122 Is er ook een mogelijk dat er inwendig iets kapot is ofzo mvg Arie
Reputatie 7
Badge +2
Nee niks geen verandering het lijkt alsof die in een beveiliging ofzo schiet wanneer het volume omhoog gaat hierbij nog een keer een diagnose 1611836122 Is er ook een mogelijk dat er inwendig iets kapot is ofzo mvg Arie
In deze diagnose komt helemaal geen diagnose naar voren.
Wil je eigenlijk verzoeken met onze support afdeling te bellen
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.
Bedankt voor je reactie ga ze maandag meteen bellen