Vraag

Apple Music synchroniseren - wie kan me helpen?

  • 1 November 2020
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Badge

Ik ben al jaren een gebruiker van Spotify en ben daar tevreden mee. Nu heb ik echter al een tijdje een Move, en kan ik via die Move via Airplay ook direct vanaf mijn iPhone muziek spelen. Ik heb sinds kort dan ook aan abonnement op iTunes and kan via iTunes muziek spelen via mijn Move. Ik moet dan alleen handmatig altijd de Playbar en gekoppelde Play 1(2x) bijschakelen om in de hele woonkamer muziek te luisteren via mijn iPhone. Dat kan vast anders, maar dat is niet het grootste probleem… Ik krijg in de Sonos app op al mijn devices (iPhone, iPad en op mijn MacBook) alleen een oude lijst van albums en nummers te zien die ik ooit in een grijs verleden tijdens een tijdelijk proefabonnement aan iTunes heb toegevoegd. Als ik een van die albums aanklik, kan ik niets afspelen. En ik kan via de Sonos app ook niets verwijderen. Ik heb op al mijn apparaten via de Apple Music app, alle albums en playlists gesynchroniseerd via iCoud. Geen issues en ik zie ook geen van die “oude” albums in mijn playlist.

Ik heb via de Apple Music app op mijn Mac handmatig ook nog de opdracht “File/Library/Update Cloud Library” uitgevoerd en dan via de Sonos app “Update Music Library Now” uitgevoerd maar geen succes. Het lijkt erop dat de Sonos app met een library praat die niet bij mijn huidige Apple Music library hoort. Ik heb de Sonos app al verwijderd, mijn Apple Music account “gerecycled”, ik heb de app al gereset. Alles wat ik op forums kon vinden heb ik geprobeerd. Dus daarom maar even een berichtje hier. Ik hoop dat iemand een idee heeft hoe ik miin Apple Music kan koppelen met mijn huidige Apple Music library. Alvast bedankt voor de hulp.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Badge

Ik heb natuurlijk een abonnement op Apple Music en niet op iTunes.. :grinning: - Silly me!