Beantwoord

Apple music met Sonos

  • 18 September 2019
  • 9 reacties
  • 552 Bekeken

Badge +1
Ik heb abonnement bij Apple music dat ik ook gebruik als muziekservice in mijn Sonossysteem. Plots zijn de albumillustraties vd nummers verdwenen wanneer ik de nummers afspeel met Sonos zonder ook maar 1 instelling te wijzigen. Weet iemand hoe dit komt ?
icon

Beste antwoord door Tim S 19 September 2019, 11:05

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik gebruik ook Apple Music, maar meestal speel ik muzie via de HomePod’s. Juist even getest via Sonos en heb hier geen last van, de albumillustraties staan er keurig op.
Het zou misschien een oplossing kunnen bieden om Apple Music eens te verwijderen uit Sonos en daarna opnieuw toe te voegen.
Badge +1
Bedankt voor de reactie. Wat u voorstelt heb ik geprobeerd maar het is de oplossing niet. Eigenaardig genoeg de opgeslagen albums met daarin de nummers hebben wel een illustratie maar mijn opgeslagen playlist met daarin ook de nummers van die albums geen illustratie.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken ons een email te sturen naar support@sonos.com
Beschrijf hierin graag het probleem met een diagnose bevestiging.
Ook zien we graag screenshots tegemoet waarin het probleem duidelijk zichtbaar is.
Badge +1
Duizendmaal mijn excuses maar zoals ze (illustraties) er plots niet meer waren zijn ze er nu plots terug. Er was wel een update van Apple Music op PC. Bedankt voor de reacties.
Reputatie 5
Badge +3
Leuk om te horen dat alles weer naar behoren werkt.
Veel luisterplezier
Badge +1
Een kwestie van synchronisatie denk ik, volgende keer meer geduld hebben misschien.
Grt
Reputatie 7
Badge +2
Geen probleem, en problemen gewoon aankaarten, als er namelijk wel grotere problemen zijn, ervaren door meerdere klanten, dan zullen we ons er pas bewust van zijn als de klanten het daadwerkelijk melden 🙂

Weet iemand of ik mijn muziek gekocht bij Itunes kan afspelen als ik een Play five aanschaf en deze combineer met de play one ?
zonder abonnement dan weliswaar op apple of een streamingsdienst .

 

Reputatie 7
Badge +3

Waar heb je deze muziek staan? Wanneer ze op een Mac staan en te benaderen zijn vanuit je muziekbibliotheek dan kan dat ook vanaf de Sonos app afgespeeld worden. Staat de muziek op een iPhone dan kan het alleen wanneer je gebruikt kunt maken van AirPlay.