Vraag

Apple music beta test

  • 15 December 2015
  • 4 reacties
  • 479 Bekeken

Leuk die actie om als proefpersoon de betaversie te testen. Maar..........je moet gelijk een abonnement afsluiten......en als je zelf niet opzegt dan wordt ie automatisch verlengt......vind ik een beetje knullig allemaal. Jammer maar ik trap er niet in....

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

idem Spotify stukken vandaag nog plezanter dan Apple music app
Als onderdeel van de beta moet je (ook) de apple music app installeren. Daarin kun je direct bij de instellingen van je account het vlaagetje uitzetten voor automatische verlenging. Dus dan houdt het na drie maanden gewoon op zonder rekening op je Apple-ID.
Dat gezegd hebbend, vind ik de prestaties bedroevend. Hoewel het zogenaamd de grootste collectie is, kan ik heel veel muziek niet vinden. En dan praat ik ook over nummers uit de top-2000, dus niet over eendagsvliegen.
Wanneer een nummer wel wordt gevonden in de catalogus, krijg ik vaak de melding dat "wegens een technisch probleem het niet mogelijk is om..."
Kortom: er moet nog wel wat aan gebeuren, en ik vind Spotify via Sonos a hell of a lot better.
Hey Damon77,

Voor het feit dat je gevraagd wordt voor een (beta) test en daarvoor geen gratis toegang krijgt voor die dienst. Ja de eerste 3 maanden maar dat krijg je straks ook als commerciele versie in de lucht is.
Reputatie 3
Badge +2
Waar trap je niet in? Het feit dat Apple geld vraagt voor een dienst die zij leveren die je eerst drie maanden mag proberen voordat je gaat betalen?