Beantwoord

Amp vs Connect

  • 28 September 2018
  • 2 reacties
  • 390 Bekeken

Hallo
Bij de beschrijving van de nieuwe Amp staat ‘ontwikkeld om lang mee te gaan en steeds beter te worden’. Betekent dat dat de Amp in de toekomst wél bepaalde upgrades en updates zal kunnen krijgen die de Connect & Connect:amp niet zullen krijgen? Hoe moet ik die zin interpreteren? En ook: wanneer zal de Connect vervangen worden door een opvolger?
icon

Beste antwoord door Tim S 4 October 2018, 15:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
mm, ik zou dat niet te letterlijk opvatten, lijkt me meer een soort van reclame die je op elke Sonos kunt toepassen. Ik bedoel, met elke nieuwe functie of service worden ze allemaal beter en deze heeft zeker weer de nieuwste hardware aan boord dus lang meegaan zal deze ook zeker maar 'lang' is een relatief begrip in deze context. Wat voor de een lang is, kan kort voor de ander zijn :8
Reputatie 7
Badge +2
Soms zijn vertalingen van het Engels naar Nederlands wat gek of gewoon moeilijk te vormen, qua hardware zullen we de Amp niet verder kunnen uitbreiden dan hoe je deze uit de doos zal nemen.
Qua software updates zal de Amp goed mee gaan met de andere producten in ons assortiment, waarin de Connect:Amp mogelijk wat verouderde hardware heeft, en mogelijk qua software daarom ook niet mee zou kunnen in de updates.
Weet dat Sonos verder hardware en software zo lang mogelijk wil blijven ondersteunen (zover mogelijk).
Helaas doet Sonos verder geen uitspraken over mogelijke andere producten die wel/niet op de markt gaan komen, kan dus verder weinig kwijt omtrent een mogelijke vervanger voor de Connect.