amazon

  • 28 March 2018
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Al een paar dagen reageert Amazon dot niet meer op het commando Alexa stop Sonos
Dit is behoorlijk vervelend.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Toevallig al eens Sonos verwijdert uit je Alexa configuratie om de Sonos hier opnieuw aan toe te voegen?
Als je Alexa de apparaten laat "discoveren" komt de Sonos hier dan in naar voren?
Moet hier wel aan toevoegen dat wij officieel nog geen Amazon Alexa support kunnen leveren omdat de dienst zelf nog niet in Nederland functioneert op Sonos.
Alexa geeft als reactie dat ze het niet weet en je met de help desk contact kunt opnemen. Ik dacht dat Alexa een slim systeem was en steeds meer leert. Hier lijkt juist het omgekeerde te gebeuren. Alexa valt me enorm tegen. Spotify kun je ook niet via alexa aansturen. Ze begint dan zelf de nummers af te spelen met een verschrikkelijk slechte kwaliteit. Kunnen jullie niet voor Google home gaan? of blijft de focus op Amazon?
Reputatie 7
Badge +2
Alexa geeft als reactie dat ze het niet weet en je met de help desk contact kunt opnemen. Ik dacht dat Alexa een slim systeem was en steeds meer leert. Hier lijkt juist het omgekeerde te gebeuren. Alexa valt me enorm tegen. Spotify kun je ook niet via alexa aansturen. Ze begint dan zelf de nummers af te spelen met een verschrikkelijk slechte kwaliteit. Kunnen jullie niet voor Google home gaan? of blijft de focus op Amazon?
Dit is nou precies de reden dat wij in Nederland de Amazon Alexa nog niet ondersteunen, omdat de gebruikers-ervaring mogelijk niet ten goede komt.
Mogelijk dat we in de toekomst ook andere diensten gaan toevoegen aan Sonos, maar voor alsnog is het alleen Amazon Alexa, in de landen die hier voor ondersteunt worden.
Dus helaas niet in Nederland.