Alle geluiden streamen via Sonos?

  • 8 April 2018
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Badge
Ik zou bv graag als ik via de pc (imac) Utopia kijk of iets anders, het geluid ook via Sonos (ipad, iphone willen bedienen....iemand een idee of dit mogelijke is?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Dat kan alleen met een play5 speaker of met een connect (dat is een kastje waarmee je een line in ingang aan je sonos netwerk maakt)
Badge
Oke snap ik....Ben je verplicht 2 x de play 5 Aan te schaffen of kan eentje ook...Denk het ivm stereo niet ?
Reputatie 6
Badge +3
Een Play 5 kan ook hoor, komt prachtig geluid uit.
Badge
Ik weet niet of ik de vraag niet duidelijk heb gesteld...ik heb 2 x play one en de playbar ...maar ik zou net zoals ik de muziek kan bedienen via ipad etc, ook het geluid van de pc willen bedienen
Reputatie 5
Badge +2
Dat kan middels de Sonos controller voor windows of mac os x. Downloaden kan hier.
Badge
Dank allen voor jullie reacties...echter er zat er helaas niet eentje bij waar ik iets aan heb...uiteindelijk deze remote control gedownload O-TV Control - https://itunes.apple.com/nl/app/o-tv-control/id1337883162?mt=12 .... hier kan ik bv vanaf de bank de Imac hard en zacht zetten...gaat helaas niet via Sonos..begrijp me niet verkeerd muziek streamen, hard en zacht zetten.... gaat prima via de Sonos app....