Vraag

Albums toevoegen aan Playlist

  • 18 July 2017
  • 5 reacties
  • 2998 Bekeken

Is er een mogelijkheid om meer dan één album tegelijk toe te voegen aan een playlist? Ik vind het nogal omslachtig om dat één voor één te doen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hey Pim_

Ligt eraan waaruit je de Sonos bestuurt, vanuit bijvoorbeeld een computer met de Sonos software kun je met de muis hele albums naar de wachtrij toe slepen.
Vanuit een telefoon of tablet kun je het album induiken om boven de individuele nummers het hele album te laten afspelen.
Hoi Tim, Bedankt voor jouw antwoord, maar ik bedoel dat ik meerdere albums tegelijk wil toevoegen aan een afspeellijst (Playlist), die ik dan later kan plaatsen in de wachtrij (Queue).

Ik wil bijvoorbeeld al mijn albums met klassieke muziek in één afspeellijst hebben. Mocht ik dan behoefte hebben om klassieke muziek te luisteren, dan hoef ik slechts die afspeellijst in de wachtlijst te plaatsen in plaats van dat ik al mijn klassieke albums moet gaan zoeken in mijn totale albumverzameling.
Reputatie 7
Badge +2
Hey Pim_

Wat je zou kunnen doen is een afspeellijst maken in bijvoorbeeld ITunes, en dit word onder muziek bibliotheek weergegeven onder geïmporteerde afspeellijsten.
Of, eerst alle albums 1 voor 1 in de wachtrij plaatsen, en daarna de wachtrij opslaan, dit kan dan als een Sonos afspeellijst worden teruggevonden.
ik heb deelfde vraag. maar ik snap het antwoord niet.. ik heb net een sonos. Mijn afspeellijsten staan allemaal op genres bijvoorbeeld country. en in die afspeellijst staan allemaal country platen. en ik heb een lijst klassiek en daar staan al mijn klassiek platen in. alleen in sonos krijg ik alle platen een enorme lange lijst onder elkaar... is dat normaal? en hoe
los ik dat op?
Reputatie 7
Badge +2
ik heb deelfde vraag. maar ik snap het antwoord niet.. ik heb net een sonos. Mijn afspeellijsten staan allemaal op genres bijvoorbeeld country. en in die afspeellijst staan allemaal country platen. en ik heb een lijst klassiek en daar staan al mijn klassiek platen in. alleen in sonos krijg ik alle platen een enorme lange lijst onder elkaar... is dat normaal? en hoe
los ik dat op?

Aan welke lijsten refereert u?
Lijsten afkomstig van een computer? de muziek-bibliotheek?
Zie je bij de Geimporteerde afspeellijsten je ITunes afspeellijsten verschijnen?