Vraag

Albums dubbel in Sonos (Spotify koppeling)

  • 18 September 2021
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb al langere tijd dat albums van artiesten soms dubbel naar voren komen als ik op artiest zoek. Bij sommige albums zijn niet alle nummers beschikbaar (onbeschikbare nummers zijn grijs). Dat er verschillende versies van albums zijn is mij bekend, dit gaat echt om dubbele albums. Iemand?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

@Havelaar126 Goedemorgen en welkom op de community.

 

Ten eerste wil ik mijn complimenten uitspreken over je muziek smaak! :metal_tone2:

 

Bedankt voor je feedback.

Ik heb gevraagd aan mijn collega om hier even naar te kijken.

Het zou iets te maken kunnen hebben met de metadata (Maar dit weten wij nog niet zeker) 

We zullen dit verder achter de schermen onderzoeken.

 

J

Top, fijn te lezen! En thanks voor je compliment🤣🤘

 

Bijgevoegd nog een screenshot om de niet beschikbare nummers (bij dit album staan ze ook in de verkeerde volgorde) te laten zien.

 

Reputatie 4
Badge +1

@Havelaar126 Dank voor je bericht.

 

Inderdaad als ik het derde album open van '’ The sickness '’ krijg ik inderdaad ook nummers niet te zien.

Open ik het tweede album in de rij staat het album er wel compleet.

 

Reputatie 1
Badge +1

Je krijgt via de Sonos app inderdaad vaak meer albums te zien, dan via zoeken in de Spotify app. Ook vaak de originele albums zonder alle extra (voor mij nutteloze) nummers zoals demo’s enzovoorts. Ik heb hierover al eens contact gehad met Spotify en ze zouden het uitzoeken, maar dat is al weer een tijdje geleden. Misschien nog eens aankaarten bij Spotify.

Reputatie 1
Badge +1

Hier een voorbeeldje van Alan Parsons Project