Beantwoord

Album release jaar informatie

  • 28 June 2018
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Ik gebruik Mac en OS Sonos Apps in combinatie met Apple Music. Ik mis in beide apps het release jaar van een album. Bij nieuwe bands zou ik zo snel het nieuwste of juist een ouder album selecteren. Nu ga ik hiervoor eerst naar iTunes om dit uit te zoeken. Wat zijn de plannen om deze info eenvoudig beschikbaar te maken?
icon

Beste antwoord door Emily P 29 June 2018, 13:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Als Apple dergelijke informatie beschikbaar maakt binnen hun API (het stukje software ontwikkeld door Apple waar derde partijen, waaronder Sonos, van gebruik kunnen maken), zal dit iets zijn waar wij onze implementatie binnen de Sonos app op aan kunnen passen, maar dat ligt helaas eerst bij Apple.
ok, dat is duidelijk. Bedankt Nick. Is er zicht op Sonos integratie in iTunes/Apple Music (zoals bij Spotify)?
Reputatie 4
Badge +3
Op het moment nog niet, maar in Juli komt er wel een update uit die Airplay 2.0 ondersteuning mogelijk maakt op het Sonos Systeem. (dan specifiek op de Sonos One, Playbase, Beam en Play:5 generatie 2)
ok, gaat ondersteuning voor Play:1 en Playbar nog volgen denk je?
Reputatie 4
Badge +3
Nee, helaas niet, de Play:1 en Playbar hebben niet de benodigde chip on Airplay 2.0 te ondersteunen. Als je een Airplay 2.0 ondersteund apparaat hebt (in mijn vorige bericht vermeld), is het wel zo dat je hier andere speakers aan kan groeperen die niet zelf Airplay 2.0 hebben.
Dus stel je hebt een Sonos One, hier maak je een groep van met de Playbar, dan kan je daarna via iPhone/iPad/iMac/Macbook Airplay 2.0 aanzetten op de Sonos One en het geluid zal dan op beide spelen. Wat dat betreft geld in dit geval wel de Lijn-Ingang regels, de WiFi moet perfect zijn want er is geen buffer, anders zal je dropouts ervaren.
ok, bedankt Nick. Goed om te weten