Vraag

Alarm clock TuneIn Radio

  • 15 December 2015
  • 2 reacties
  • 513 Bekeken

Beste Forumleden,

Sindskort heb ik een sonos play:1.

De alarm clock heb ik ingesteld om 5:45 voor 2 uur lang op de radiozender via TuneIn Radio. De radiozender is Radio West.

Wat blijkt, na 1 uur stopt de streaming er gewoon mee. Voorheen ging dit altijd goed zowel draadloos als bedraad.

Ik heb de sonos en mijn router gereset, van het stroom afgehaald. Tweemaal de alarm clock ingesteld om 2 x 1 uur.

Maar dan nog stopt hij ermee.

Ik heb een diagnostische file aangemaakt en meegestuurd. File nummer 5243161.

Wellicht dat hier iemand van Sonos naar kan kijken.

Als er meer mensen last hebben dat Radio West 89.3 FM wegvalt hoor ik dit graag.

Alvast bedank voor de hulp

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Forumleden,

Sindskort heb ik een sonos play:1.

De alarm clock heb ik ingesteld om 5:45 voor 2 uur lang op de radiozender via TuneIn Radio. De radiozender is Radio West.

Wat blijkt, na 1 uur stopt de streaming er gewoon mee. Voorheen ging dit altijd goed zowel draadloos als bedraad.

Ik heb de sonos en mijn router gereset, van het stroom afgehaald. Tweemaal de alarm clock ingesteld om 2 x 1 uur.

Maar dan nog stopt hij ermee.

Ik heb een diagnostische file aangemaakt en meegestuurd. File nummer 5243161.

Wellicht dat hier iemand van Sonos naar kan kijken.

Als er meer mensen last hebben dat Radio West 89.3 FM wegvalt hoor ik dit graag.

Alvast bedank voor de hulp


Ik zie in de diagnose terug dat er inderdaad een verbindings verlies is, echter is die informatie van wat uren geleden (op moment van diagnose). Zou je een diagnose willen insturen nadat het probleem zich voordoet.
Beste Ryan,

Bedankt voor jouw reactie.

De sonos helpdesk heeft zelf de radio zender Radio West getest en is tot de conclusie gekomen dat het aan de radio zender ligt en niet aan de verbinding en het apparaat.

Helaas heb ik nu mijn sonos play:1 verkocht en heb ik een analoge radio gekocht (werkt bijna altijd). Die internet streams zijn mij veels onbetrouwbaar als je erop moet rekenen om wakker te worden. Had ik dit eerder geweten, dan was ik niet overgegaan tot aanschaf.