Beantwoord

Afspeellijsten Apple Music niet beschikbaar


Wij hebben met het gezin een Apple Music family abonnement - ik ben met mijn apple id op Sonos geregistreerd voor de Apple Music muziekservice. Hoe kunnen de andere gezinsleden hun Apple Music playlijsten die ze op hun iPhone hebben samengesteld afspelen op Sonos? Via de optie "Muziek op mijn iPhone" zijn de afspeellijsten niet beschikbaar!
icon

Beste antwoord door Geert_s 30 April 2019, 11:01

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ieder gezinslid dient de Sonos app te installeren en zo het systeem moeten kunnen bedienen.
iedereen heeft de sonos app maar de andere gezinsleden zien alleen MIJN afspeellijsten in de Sonos app omdat ik met mijn apple id geregisseerd ben in Sonos. Als zij via de Sonos app Apple Music muziek (afspeellijsten) die op hun iPhone staan willen afspelen zijn deze niet beschikbaar...
Reputatie 5
Badge +3
Normaal zou het zo moeten werken.
Wel is het zo dat er geen meerdere personen tegelijkertijd toegang kunnen hebben.
Reputatie 5
Badge +3
Heeft iedereen Apple music toegevoegd in de Sonos app en ingelogd onder het Apple music account ?
Apple Music voeg je toch toe voor je hele Sonos installatie bij de instelling voor muziekservices. Moet ik hier dan 4 keer apple music toevoegen voor alle 4 de accounts ?
Reputatie 5
Badge +3
Volgens mij wel, je kan eens proberen.
Ieder op zijn eigen toestel.
ik zal het straks eens uitproberen...
Reputatie 7
Badge +2
Je wilt inderdaad ieder hun eigen account toevoegen aan het systeem, je zult daarna als je de dienst aandrukt in de Sonos app via Bladeren, boven in kunnen selecteren welk account je in gebruikt wilt nemen.
Ik heb het tijdens het weekend uitgeprobeerd en het werkt. Iedereen kan vanaf zijn smartphone of tablet nu zijn eigen Apple Music afspeellijsten gebruiken op Sonos! Bedankt Voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +2
Fijn om te horen, veel luister plezier!
Reputatie 5
Badge +3
Geniet er van ?