Vraag

Afspeellijst

  • 11 November 2015
  • 7 reacties
  • 775 Bekeken

Waarom kan er in de Sonos in "Jouw muziek lijst" geen map aangemaakt worden van een artiest waarin je zijn totale muziek kan plaatsen, in spotify die ik ook gebruikt voor Sonos is dit geen probleem.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Welkom op het forum.

Waar zie jij die "Jouw muziek lijst"? Ik kan hem nergens vinden.
Selecteer in sonos een muziekbron
ga naar spotify
jouw muziek
afspeellijst
hierin wil ik dus een map aanmaken als dit kan om meerdere records (CD's) van de artiest in te zetten
Reputatie 4
Badge +3
Dat is een bekend probleem; na de laatste update door Spotify van hun API is de map-optie verdwenen. Daarover is in het Engelstalige deel van het forum veel informatie te vinden.
THX, ik vind het een essentieel onderdeel voor je muziek anders krijg je ontzettend lange lijsten, moeten de ontwerpers van Sonos maar weer herstellen indien dit mogelijk is.
THX, ik vind het een essentieel onderdeel voor je muziek anders krijg je ontzettend lange lijsten, moeten de ontwerpers van Sonos maar weer herstellen indien dit mogelijk is.
Is er al bekend of hier aan gewerkt wordt? Ik heb inderdaad honderden artiesten netjes op genre of componist gerangschikt en nu is het een lange lijst . Een snelle oplossing zou welkom zijn.
Reputatie 4
Badge +3
Is er al bekend of hier aan gewerkt wordt?

Hier vind je nadere informatie over dit probleem. Het ziet er niet naar uit dat dit binnenkort opgelost zal zijn.