Vraag

account opnieuw autoriseren

  • 15 November 2020
  • 6 reacties
  • 1719 Bekeken

Als ik sonos radio start komt de mededeling:

Account opnieuw autoriseren

hoe moet ik dat doen en waarom krijg ik deze mededeling. Al het andere werkt gewoon.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Badge

heb idem probleem sinds vandaag 15/11

“ja sonos radio-account met naam sonos 3 moet opnieuw worden bevestigd”

 

doe dat en krijg

“fout kan sonos radio-account niet opnieuw autoriseren”

Hier hetzelfde?

Reputatie 6
Badge +3

Op het forum hier staat het bol van soortgelijke meldingen over Sonos Radio. Er zijn al enkele weken problemen en waarschijnlijk ligt het dus niet aan jullie. Het advies is dan ook om TuneIn radio voorlopig te gebruiken.

En verklaard dat dan ook waarom ik bij zoeken in Stations geen resultaten krijg?

Allen, ergens anders op dit forum zag ik de tip om alle app’s te sluiten en de Sonos even old skool te resetten door de stroom eraf te halen, een paar seconden wachten en dan dan weer erop.

Dat heeft goed gewerkt, alles is weer beschikbaar. Ik hoef ook niet meer ‘opnieuw’ te autoriseren.

Het is het proberen waard.

Reputatie 5
Badge +3

Allen, ergens anders op dit forum zag ik de tip om alle app’s te sluiten en de Sonos even old skool te resetten door de stroom eraf te halen, een paar seconden wachten en dan dan weer erop.

Dat heeft goed gewerkt, alles is weer beschikbaar. Ik hoef ook niet meer ‘opnieuw’ te autoriseren.

Het is het proberen waard.

Dit bovenstaande klopt, haal graag al je Sonos producten even kort van stroom en sluit ze hierna weer aan op stroom. Mocht dit het probleem niet oplossen raad ik je aan om ons te bellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support