Muziek services & Bronnen

Hier vind je alles over Muziek services of het gebruik van de muziek bibliotheek

Populaire onderwerpen:

Afspeellijsten Apple Music niet beschikbaar
Vraag

Wij hebben met het gezin een Apple Music family abonnement - ik ben met mijn apple id op Sonos geregistreerd voor de Apple Music muziekservice. Hoe kunnen de andere gezinsleden hun Apple Music playlij...

Deezer Flow persoonlijke afspeellijsten
Beantwoord

Deezer heeft onlangs Flow uitgebreid met een aantal wisselende persoonlijke afspeellijsten ('Geinspireerd door...' en 'Ontdek'). Ik zou deze afspeellijsten ook graag op Sonos afspelen, maar kan dit in...

Afspelen Phone nummers worden afgebroken
Vraag

Nummers worden afgebroken en vervolgens wordt het volgende nummer gestart bij afspelen via iPhone Diagnose 1732384667 Diagnose 29142081

Zoekfunctie
Vraag

Hallo allemaal. Sinds de update werkt de zoekfunctie in de iOS-app niet goed. Ik krijg alleen resultaten bij de afspeellijsten en radiozenders. Hebben anderen dat ook?

Problemen met Deezer en Tune-In Radio
Vraag

Sinds de overschakeling van Telenet naar Orange heb ik constant problemen met het afspelen van muziek. Er zijn continu onderbrekingen bij het luisteren naar de radio, en bij het afspelen van muziek vi...

geen geluid met afspelen deezer of andere muziek dienst
Vraag

ik heb 2x sonos one en een beam. via de deezer app kan ik kiezen in welke kamer ik de muziek afgespeeld wil hebben, en dan geeft ie ook aan dat ie afspeelt, maar komt geen geluid uit de boxen. als ik...

Entire Sonos disconnecting!!!!
Vraag

My entire Sonos disconnects within the first song played. I have 2 Play5 1st gen. Home cinema with playbar + 2 Play1 + Sub. I spend a fortune and can’t even listen to 1 full song without disconnecti...

onderbreking van muziek
Vraag

sinds gisteren wordt de muziek gans de tijd onderbroken en opnieuw gestart. Dit heeft enkele weken goed gewerkt diagnosenr 440645483

Verbinding met spotify valt weg
Vraag

Na een aantal optimalisatie slagen gemaakt te hebben heb ik nog steeds last van het wegvallen van spotify. Kunnen jullie kijken wat er nu aan de hand is? Diagnose nr: 47807087. Alvast bedankt!

Geen geluid uit Sonos play1
Vraag

Sinds paar dagen hebben wij een probleem met Spotify en speaker Play1 in onze slaapkamer. Er is verbinding tussen spotify en speaker maar er komt geen geluid uit Play1 tijdens afspelen en geluid in t...

Bromtoon tijdens nieuwsuitzending op specifieke zender (L1)
Beantwoord

Tijdens de uitzendingen van het nieuws (elk uur) op L1 via TuneIn is er steeds een diepe storende bromtoon te horen. Tijdens de overige uitzendingen van L1 is dat niet. Iemand een idee hoe dit kan en...

WD cloud
Beantwoord

Ik heb recent een Western Digital NAS geinstalleerd en de wd cloud muziekservice geinstalleerd. Dit werkt perfect, maar het valt mij op dat ik alleen kan zoeken op artiest, album en genre. Is er een m...

Storing Sonos met Spotify
Beantwoord

Sinds enige tijd hapert mijn Sonos systeem regelmatig als ik Spotify playlists afspeel. Soms schiet hij door naar het volgende nummer, soms vallen speakers uit, soms kraakt het systeem. Eerste jaren n...

Netwerk snelheid volgens Sonos te laag
Beantwoord

De lastste tijd hapert de muziek op de Sonos iedere keer. Of het nu radio of muziek is dat maakt niet uit. Zojuist ook een diagnose gestuurd (1242079145). Ik gebruik 2 netwerken thuis. Lastig dat ik n...

Sonos met externe bron (playlist of telefoon off line)
Beantwoord

Voor een feestje wil ik graag de sonos play 5 gebruiken door de muziek die ik heb gedownload op mijn telefoon (er is geen internet beschikbaar), kan dat? En zo ja welk kabeltje moet ik daarvoor hebben...

Spotify verbreekt verbinding sonos
Beantwoord

Als ik vanuit spotify mijn muziek afspeel op sonos stopt deze na een aantal seconden en gaat soms verder naar het volgende nummer en dit herhaald zich. Of het stopt na een aantal seconden en is heel...

Spotify netwerksnelheid onvoldoende? 500MB nog steeds niet genoeg?
Beantwoord

Ik heb KPN glasvezel 500MB up en down. Toch zegt de Sonos app op mijn mac regelmatig dat de netwerksnelheid niet voldoende zou zijn om de buffer op peil te houden, of zoiets. Vooral met Spotify. Ik ge...

Sonos hapert
Beantwoord

De spotify afspeellijst die ik via mijn sonos play3 afspeel hapert regelmatig. De muziek stopt en gaat naar een volgend nummer. Heb 2 diagnose nummers 277868654 en 1325000143. Kunnen jullie mij helpen...

Muziek stopt met spelen
Beantwoord

Als ik muziek afspeel op mijn sonos play 1 dan stopt hij geregeld met geluid afspelen. De tijd loopt wel door. En daarna gaat hij door met het volgende nummer. Waar ligt dit aan? Diagnose nummer: 2538...

Spotify hapert (onvoldoende buffer)
Beantwoord

Ik ervaar sinds enkele weken een haperende verbinding tussen sonos en spotify. Melding dat er onvoldoende buffer is. Ik heb een KPN V10 modem. Mijn playbar is rechtstreeks aangesloten op het modem. I...

Problemen afspelen Spotify, snelheid netwerkverbinding te laag??
Beantwoord

Sinds een aantal weken last van haperende Spotify. De melding "Snelheid internetverbinding onvoldoende om afspeelbuffer te onderhouden." Voorheen dit probleem nooit gehad. Gelijk snelheid gemeten, m...

Spotify hapert of speelt helemaal niet af
Beantwoord

Spotify hapert of kan nummers niet vinden waardoor hij niet afspeelt

Sonos en spotify hapert
Beantwoord

Op de platbranden (bekabeld) veel storing. Geeft aan slechte verbinding kan niet bufferen. WiFi stabiel en goed. Router gereset, geen resultaat. Diagnosenr

Spotify
Beantwoord

Kan spotify niet afspelen via Sonos. Krijg steeds foutmelding dat verbinding verbroken is of dat het spotify account moet worden geüpgraded. We hebben een premium account Wat iscde oplossing hiervoor?

Haperent Spotify
Beantwoord

Sinds een paar weken veel problemen met het afspelen van Spotify afspeellijsten - nummers worden afgebroken, na een paar seconden of een enkele keer direct start het volgende nummer. Erg hinderlijk. D...

Badges

• Badge
    Corrr heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    jordey heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    SonosDonkey heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    Wallard86 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Hamster heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

4,904
Topics
19,725
Reacties
161,718
Leden