Vraag

Ziggo Go beeld freezed van Ipad en Iphone wanneer je het geluid op Symfonix laat spelen.

• 23 maart 2020
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Ziggo Go beeld freezed van Ipad en Iphone wanneer je het geluid op Symfonix laat spelen. Scherm geeft aan: Nu bezig op “Airplay". Het maakt niet uit of ik op mijn Ipad of Iphone probeer. Ik heb IOS versie 13.3.1. Het heeft altijd gewerkt! gewoon muziek streamen zoals Spotify geeft geen problemen.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi John. Kan je eens proberen of dat probleem zich ook voordoet als je geluid van youtube af laat spelen op je Symfonisk?

Zou je een diagnose kunnen maken?

Volg graag de volgende stappen in de app om een diagnose te maken:
Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden.
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet.

Als je het nummer dat in beeld verschijnt hier kan plaatsen kunnen wij het uitlezen.

Hoi Frank, ik ben nu bijna zeker dat dit probleem bij Ziggo ligt. Onlangs is een update geweest van de ZiggoGo app en Ziggo Next. Op de ziggo community zijn er vele cliënten dit dit probleem opeens hebben. Mijn buurman heeft overigens het probleem.

Reputatie 5
Badge +3

Mijn vermoeden was ook dat het probleem daar zit. Er was een tijdje dat het inschakelen van Airplay een popup veroorzaakte in die app en daardoor het beeld stil stond. Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen.

Reageer