Vraag

Ziggo Connectbox en Sonos firewall instellingen

  • 26 June 2021
  • 2 reacties
  • 243 Bekeken

Sinds enkele weken speelt Sonos geen muziekservices meer af (Spotify, SonosHD etc). Ik bij wijze van proef de firewall op mijn Ziggo Giga Connectbox uitgezet en dan kan ik wel muziek streamen. Op de Sonos site staat aangegeven welke poorten beschikbaar moeten zijn (gekoppeld aan IP van mijn devices) maar het lukt mij niet om die goed in de Ziggofirewall te krijgen. Heeft iemand hier ervaringen mee of wellicht is er een andere manier om deze combinatie weer werkend te krijgen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 2
Badge +1

Connectbox Giga is een ander ding dan de bekende Ziggo Connectbox (Arris/Compal). Maar dat is dan ook meteen alles wat ik hierover weet. In het algemeen stel je in zo'n modem/router van je provider geen firewall in voor zover ik weet, maar van dat Giga-verhaal weet ik verder niks.

Reputatie 6
Badge +3

Ik gebruik al lang geen Ziggo router meer (staat in bridge mode) maar die heeft toch geen specifieke firewall instellingen dacht ik (?). Heb je zelf iets ingesteld ? Met andere woorden, als die Connectbox in standaard staat, dan wordt er toch niks tegengehouden van Sonos (?) Ik heb dit nog niet eerder gehoord/gelezen, dan zou iedereen met Ziggo hier last van moeten hebben lijkt me.