Beantwoord

Woonkamer niet meer zichtbaar in Sonos App

• 6 August 2018
  • 4 reacties
  • 1381 Bekeken

Sinds een paar weken zie ik de woonkamer niet meer in de app. Ik heb 2 kamers: kledingkamer en woonkamer. Op een of andere manier zie ik wel de kledingkamer in de app maar niet de woonkamer terwijl de woonkamer dichterbij de router staat. Heb het hele systeem al meerdere malen gereset door aan en uit te zetten maar dit heft niet geholpen
icon

Beste antwoord door Frank N 21 August 2018, 13:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey bcr, ik durf zo niet te zeggen waar het probleem zit. Ik wil je vragen, is het lampje op je ontbrekende speaker wit of knippert dit groen? Groen knipperen geeft aan de de speaker een reset heeft gehad.

Daarnaast hoor ik ook graag welk model speaker je hebt staan.
Het lampje is nog steeds wit. Het betreft hier een sonos playbar (in combinatie met twee play 1's en een sub)
Kan er iemand nog reageren op mijn bericht? Het doet het nog steeds niet en het is er vervelend aangezien ik veel geld voor mijn apparaten heb uitgegeven en dit niet werkt.
Reputatie 5
Badge +3
Excuses bcr, we hadden eerder moeten reageren maar ik denk dat je post niet opgemerkt was. Om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen doe je er het beste aan om ons op te bellen.