Wit lampje Sonos 5 blijft knipperen, krijg geen contact

• 7 oktober 2017
  • 29 reacties
  • 4137 Bekeken

Toon eerste bericht

29 Reacties

Ik heb het zelfde probleem met een nog jonge playbase. heb alle reset al gedaan en ook van mijn router. ook de fabrieksreset gedaan. Tot 2 x toe kreeg ik weer even een groen lampje en leek het een paar minuten te werken. tot ik van muziek overging naar tv. toen kreeg ik weer een wit knipperend lampje. Alle resets opnieuw geprobeerd maar zonder resultaat. mijn serienummer is B8E93744A587F

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb het zelfde probleem met een nog jonge playbase. heb alle reset al gedaan en ook van mijn router. ook de fabrieksreset gedaan. Tot 2 x toe kreeg ik weer even een groen lampje en leek het een paar minuten te werken. tot ik van muziek overging naar tv. toen kreeg ik weer een wit knipperend lampje. Alle resets opnieuw geprobeerd maar zonder resultaat. mijn serienummer is B8E93744A587F

Wil je vragen onze support afdeling te bellen.

NL: 0800 555 1234

BE: 0800 644 44

Beide gratis te gebruiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.

Wil je vragen onze support afdeling te bellen.

NL: 0800 555 1234

BE: 0800 644 44

Beide gratis te gebruiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.

Dankjewel Tim. Heb ik gedaan. Ik heb uitgebreid contact gehad met een medewerken en hij heeft mij een netjes een conclusie per email gestuurd voor de winkel waar ik het heb gekocht dat het een hardwarefout heeft en ik het verder met de aankoopgarantie van 2 jaar in de winkel kan afhandelen.

Gewoon je Sonos spullen bij HiFi Klubben kopen onder je account, dan heb je standaard 5 jaar garantie via deze topzaak!

Reageer