Beantwoord

Wit knipperend lampje

• 14 June 2018
  • 8 reacties
  • 3204 Bekeken

Mijn ZP90 (Connect) speelde niet meer af, ondanks dat hij wel nog in de app zichtbaar is. Het witte lampje brandde ook niet meer. Nadat ik de spanning er 10 seconde af had gehaald ging het witte lampje continu knipperen. Ik heb geprobeerd te resetten (spanning 10 seconde er af, daarna met ingedrukte play knop de spanning er weer op zetten). Er gebeurt echter niets anders dan een wit knipperend lampje.
Wie weet hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen?
icon

Beste antwoord door RayAmsterdam 21 June 2018, 14:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Is de CONNECT bekabeld met je router? Haal deze dan even los. Als de reset dan nog steeds niet werkt neem dan even contact met ons op.
Inmiddels al contact gehad. Hij is defect en zal worden vervangen.
Reputatie 5
Badge +2
Spijtig dat die defect, wel fijn dat die vervangen wordt.
Ik heb hetzelfde probleem met een van mijn Sonos Play 5 speakers. De speaker is uit de groep verdwenen en geeft na opnieuw op de netspanning gezet te zijn een wit knipperend lampje dat na een tijdje stopt met knipperen en uit blijft. Let wel: een week na verloop van de garantietermijn van 2 jaar.......
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem met een van mijn Sonos Play 5 speakers. De speaker is uit de groep verdwenen en geeft na opnieuw op de netspanning gezet te zijn een wit knipperend lampje dat na een tijdje stopt met knipperen en uit blijft. Let wel: een week na verloop van de garantietermijn van 2 jaar.......
Wil je vragen het probleem te melden via ons email adres support@sonos.com.
Verwoord hierin graag het probleem of de ervaring, het serie nummer van de play:5, graag ook een diagnose kort aangemaakt nadat het probleem zich voordoet.
Mijn Sonos is vervangen, uitstekende service!
Hallo,

ik heb ook een defecte PLAY:5....
niets anders dan een wit knipperend lampje. Alleen die van ons is al ruim 6 jaar...
mag toch eigenlijk niet na 6 jaar?
Reputatie 4
Badge +3
Als het lampje continu wit blijft knipperen hoeft dat zeker niet te betekenen dat deze defect is.
Wel zou ik je willen vragen om telefonisch even contact hierover met ons te nemen, zodat we er samen kunnen achterkomen waarom deze continue blijft knipperen.