Beantwoord

Wisselen tussen accounts in de Sonos app.

  • 17 January 2021
  • 9 reacties
  • 3799 Bekeken

Besten,

Hoe kan ik wisselen tussen 2 accounts in de Sonos-app?

Ik kan uitloggen van account A. Bij opnieuw inloggen staat Voer de accountgegevens voor A in. Wanneer de accountgegevens (mailadres+wachtwoord) B worden ingevuld verschijnt een melding dat de gegevens niet kloppen. Er kan alleen met account A worden ingelogd. 

De gegevens van account B zijn zeker goed omdat ik wel een systeem kan overdragen..?

Ik ben benieuwd hoe dit op te lossen is.

Groeten, Edwin

icon

Beste antwoord door 106rallye 17 January 2021, 14:21

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7

Mij lijkt dat de vraag beantwoord is, maar goed.

Je hoeft niet eens ingelogd te zijn om het systeem te bedienen. Eventueel even de app resetten voor je naar het andere systeem gaat: https://support.sonos.com/nl-nl/article/reset-the-sonos-app

Reputatie 7
Badge +3

Volgens mij zou je op het werk, wanneer je toegang hebt op het netwerk van het werk, gewoon de Sonos daar moeten kunnen bedienen. Je ziet dan de configuratie van het werk en niet je persoonlijke abonnementen. 
 

Hallo. Is er ondertussen een antwoord op deze vraag? Ik zit namelijk met volgend probleem:

Thuis heb ik mijn eigen sonos systeem op mijn wifi-netwerk. Hiervoor heb ik mijn privé-account.

Op het werk hebben we nu ook een sonos systeem, uiteraard op het wifi-netwerk van het werk. Als ik dus muziek in mijn bureau wil, moet ik dus met mijn account van het werk kunnen inloggen in de app. 

Ik moet dus in 1 app 2 accounts kunnen toevoegen met elk hun eigen systeem op een verschillend wifi-netwerk. 

Reputatie 7

Volgens mij kun je dat alleen maar als je al je Sonos devices reset en het systeem opnieuw met het nieuwe account uitrolt.

Beste, mijn email is gehackt en kan nu niet meer in mijn sonos account, kan ik een nieuwe koppeling maken met een nieuw email adres?

Reputatie 7

Je zou alle Sonossen kunnen resetten en uit kunnen rollen als een nieuw systeem op jouw account. Of je vriend kunnen vragen het systeem over te dragen naar jouw account.

 

Op zijn minst wil ik optie hebben om zijn account te vergeten en dan in te loggen met mijn account, maar zelfs dat is niet mogelijk 😩

Ik had eerst toegang met de Sonos app bij mijn vriend en nu heb ik mijn eigen Sonos dus wil mijn eigen account hebben

Reputatie 7

Voor mij is het de vraag wat je precies wilt bereiken met die twee accounts. Sonos is namelijk bedoeld om vanuit één account te werken. Hetzelfde systeem aansturen met twee accounts gaat niet.

Je kunt overigens wel meer Spotify accounts aan één Sonos account koppelen, als dat de bedoeling is.

Reageer