Beantwoord

Wisselen Sub

• 19 July 2018
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb een set Play's in stereo opstelling staan, gekoppeld met een Sub. Nu heb ik ook een Beam aangeschaft. Die wil ik graag (als ik tv kijk) ook gebruik laten maken van de Sub. Is het mogelijk om de Sub te laten switchen tussen de opstelling met stereo en de Beam? Heb geen zin in om 2 Subwoofers in de huiskamer te zetten... 😉
icon

Beste antwoord door Tim S 31 July 2018, 13:33

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Mave2, excuses voor de late reactie. Het is nogal druk geweest met de release van de Beam.

Het is mogelijk om de Sub te ontkoppelen van je stereo-set en dan te verbinden met je Beam. Dit doe je in de 'instellingen kamer' in 'instellingen'.
Hoi Mave2, excuses voor de late reactie. Het is nogal druk geweest met de release van de Beam.

Het is mogelijk om de Sub te ontkoppelen van je stereo-set en dan te verbinden met je Beam. Dit doe je in de 'instellingen kamer' in 'instellingen'.

Maar is het dan ook mogelijk om "snel" te wisselen? Ik bedoel: tv staat aan en Beam gebruikt de Sub. Dan wordt de tv uitgezet en gaat de muziek aan, gaat dan gelijk de sub naar de andere opstelling?
Reputatie 7
Badge +2
Nee het is een keuze, de Sub staat of op de ene kamer, of op de andere kamer verbonden.
Er zit geen profielen in Sonos verwerkt.
Als je de Sub aan een andere kamer wilt koppelen, zul je deze eerst moeten ontkoppelen van de ene kamer om deze aan de andere kamer te koppelen.