Vraag

Windows 10 Verbind niet met Sonos Systeem op laptop

• 20 February 2016
  • 2 reacties
  • 1190 Bekeken

Ik heb een Windows 10 laptop en als ik daar de app op download dan lukt dat allemaal alleen als ik mijn laptop wil verbinden met het systeem duurd dat heel erg lang...

als ie eenmaal is verbonden dan klik ik op voltooien en dan zegt ie van dat ie het systeem niet heeft gevonden?

weet iemand raad?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom!

Je zit hier op het Engelstalige deel van het forum, wist je dat? Er is ook een Nederlandstalig deel...

Wat je vraag betreft: is je laptop via wifi of via ethernet verbonden? Welke Sonos-componenten heb je?
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb een Windows 10 laptop en als ik daar de app op download dan lukt dat allemaal alleen als ik mijn laptop wil verbinden met het systeem duurd dat heel erg lang...

als ie eenmaal is verbonden dan klik ik op voltooien en dan zegt ie van dat ie het systeem niet heeft gevonden?

weet iemand raad?

Heb je een firewall actief op de laptop? Zo ja, welke is er actief? Als je de Windows Firewall gebruikt, schakel deze dan even uit, en probeer het daarna weer. Mocht je geen gebruik maken van de firewall, zou het kunnen liggen aan het netwerk type zie het volgende artikel: https://tinkertry.com/how-to-change-windows-10-network-type-from-public-to-private