1 toegewezen aan 'keuken' en 1 aan 'woonkamer' (op de begane grond)
Feitelijk betreft het dezelfde ruimte, dus deze kamers zullen in praktijk vaak gegroepeerd zijn.
Nu dacht ik vandaag ook een speaker mee te nemen naar boven om fijn een muziek te draaien tijdens het werk.
Dat viel dus even tegen. De Sonos One pikt het wifi netwerk van beneden niet op.
En uit alle topics over gerelateerde onderwerpen maak ik nu op dat ik voor de Sonos producten geen gebruik kan maken van twee verschillende netwerken. Op de 1ste verdieping heb ik namelijk een router staan, maar netwerk is natuurlijk niet gelijk aan de begane grond.
De oplossing om één van de Sonos One's met de ethernet te koppelen werkt in de praktijk voor ons helaas ook niet.
Ze staan op plaatsen waar niet voorzien is in een aansluiting.
Op de eerste verdieping zou dat technisch wel kunnen. Maar dat werkt ook niet als basis, want de speakers staan vaker op de begane grond en af en toe zou ik er één mee willen nemen naar een andere ruimte (op de boven verdieping).
Welke oplossingen zijn er dan nog?
Want ik ben voornamelijk overstag gegaan vanwege de flexibiliteit dat ik een speaker makkelijk mee kan nemen naar een andere ruimte.
Ik hoop echt dat ik dit nog in te richten is voor onze situatie.
Ik hoor het graag. Vriendelijke groet
Beste antwoord door Tim S
Bekijk origineel