Vraag

Wifi playbase werkt niet

Sinds kort is mijn surround instelling weggevallen. Wanneer ik naar de kamerinstellingen kijk zie ik (? + ls + rs + sub). Ondertussen alles proberen herinstalleren. De playbase kon niet meer draadloos geinstalleerd worden. Na installatie met ethernet kabel en hem terug geplaatst te hebben op zijn originele plaats wou ik spotify starten waarna mijn kamer terug verdween als keuzemogelijkheid.
Diagnostische info verzonden: 1892582710

12 Reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik had gisteren een soortgelijk probleem, met dezelfde weergave. Bij mij werkte het weer normaal nadat ik het stroom er een aantal seconden had afgehaald (stekker uit stopcontact).
Reeds geprobeerd en heeft helaas geen oplossing geboden. Toch bedankt voor de reactie!
Reputatie 4
Badge +2
pepuyvel schreef:

Sinds kort is mijn surround instelling weggevallen. Wanneer ik naar de kamerinstellingen kijk zie ik (? + ls + rs + sub). Ondertussen alles proberen herinstalleren. De playbase kon niet meer draadloos geinstalleerd worden. Na installatie met ethernet kabel en hem terug geplaatst te hebben op zijn originele plaats wou ik spotify starten waarna mijn kamer terug verdween als keuzemogelijkheid.
Diagnostische info verzonden: 1892582710

Graag de Playbase bekabelen met ethernet op je netwerk, dan zou de Playbase gevonden moeten worden.
Vanuit deze situatie graag een nieuwe diagnose aanmaken en het bevestiging's nummer verwoorden in je bericht.
Bij deze: 358112890

Nogmaals alles opnieuw ingesteld en alweer is hij de playbase kwijt na de configuratie.
Reputatie 3
Badge +3
Sluit de Playbase alsjeblieft aan met netwerkkabel op de router en maak dan een nieuwe diagnose wanneer deze wel gevonden wordt. Dan kijken we of er iets met de Playbase aan de hand is.
Hallo Playbase werd aangesloten aan de router. Zoals de vorige keer bij het terugplaatsen brandt het witte lampje maar is de speler niet meer te vinden. Nieuwe diagnose: 700603960. Dit werd overigens ook de vorige keren gedaan (misschien moet ik er foto’s van beginnen maken zodat jullie het geloven) Zoals hopelijk te zien is zijn al mijn spelers te zien maar ontbreekt mijn playbase.
Reputatie 3
Badge +2
Is de PLAYBASE zelf wel zichtbaar in het kamer overzicht?
Neen niet zichtbaar
Reputatie 3
Badge +2
Bel onze support even zodat we dit kunnen onderzoeken. Ons nummer vind je hier.
Reputatie 1
Ik heb precies hetzelfde. Is dit al opgelost?
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb zelf niet gesproken met @pepuyvel, maar ik ga er vanuit dat het probleem telefonisch verholpen is. Heb jij inmiddels al telefonmisch contact gehad?
Reputatie 1
Ik ga nu bellen, Dankje!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen