Wifi per box in te stellen?

• 18 February 2018
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Badge +1
Volgens mij heb ik ooit iets gewijzigd in de instellingen dat ik altijd eerst de sonos playbase dien te starten voordat andere sonos box via wifi(en misschien ook wel via kabel) ook werken. Wat ik graag wil is dat ik de box bijvoorbeeld in de keuken, aangesloten via wifi, alleen kan aanschakelen, zonder dat ik eerst andere sonos speakers dien aan te zetten(zoals nu bij mij de playbase) . Iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou gewoon moeten kunnen door van kamer te verwisselen en daar muziek aan te zetten. Speakers zijn niet inherent afhankelijk van elkaar, tenzij ze zijn ingesteld als surround speaker of stereopaar. Wil je een diagnose maken van je systeem en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
Badge +1
Het nr van de diagnose is 8511668.
Badge +1
wat ik bedoel is alle speakers uit behalve bijvoorbeeld in de keuken. Via de keuken wil ik dan muziek afspelen, maar ik heb het vermoeden dat de sonos planbar of playbase aan dient te staan. Tenminste zo denk ik dat het is ingesteld.
Reputatie 5
Badge +2
Alles ziet er normaal uit. Je bestuurt de Sonos via een Mac zo te zien. Wat gebeurt er als je Kitchen selecteert en dan gewoon muziek aanzet? Waar gaat het precies mis?
Badge +1
net getest, als ik alleen de box in de Kitchen aan zet, heb ik geen geluid. Start ik alle Sonos boxen op , werkt het wel. Alleen de Kitchen Sonos is op wifi aangesloten overigens, de rest via kabel.
Reputatie 5
Badge +2
Neem anders even telefonisch contact met ons op zodat we je direct van advies kunnen voorzien, ons nummer vind je hier.