Vraag

Wel geluid, geen geluid, wel geluid, geen geluid

  • 27 October 2021
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Ben in het bezit van een Sonos Beam en een Samsung QLED TV(2021) in het begin geen vuiltje aan de lucht, sindsdien een paar keer bij het aanzetten van mijn TV, komt geluid uit mijn Beam, dan niet, dan wel, dan niet, dan wel……..als ik niets doet dan blijft hij gewoon doorgaan. Bij het drukken op geluidsinstellingen op een of ander manier komt het geluid volledig terug, toch is dit niet de bedoeling van zo`n dure apparaat, toch?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Nee, dat denk ik niet. Het is wel de vraag aan welk van de beide dure apparaten, de TV of de Beam, die nu ligt…..

Heb je beide apparaten al eens een paar minuten van de stroom gehaald?

Badge

Heb je beide apparaten al eens een paar minuten van de stroom gehaald?

Ik snap deze aktie, tegenwoordig is het HDMI handshake, even resetten, even van de stroom, Google is je beste vriend, wat is er gebeurt van plug & play en daarna geen omkijk naar?

Men geeft grof geld uit voor hun hometheater systemen, bijvoorbeeld heb ik deze Sonos Beam gekocht en gelijk daarna HDMI handshake probleem (scherm ging zwart zonder geluid voor een paar seconden) 2 nieuwe HDMI 2.1 kabels (€75!!) met het gedachte oke, als het helpt………..helaas niet helemaal, balen.

En, nu deze geluid aan/uit situatie, soms krijg je wel spijt van al die aankopen, ik ga niet opgeven, geloof wel dat iemand komt met een oplossing. Trouwens het is niet elke keer hoor, af en toe.

Toch bedankt voor je snelle reactie:thumbsup_tone1: