Vraag

Wel/geen geluid per kamer moet iedere dag opnieuw worden ingesteld?!

• 12 February 2018
  • 12 reacties
  • 303 Bekeken

Badge
Elke morgen moet ik via de app opnieuw instellen welke kamers moeten meedoen in het geluid. Is er een mogelijkheid om het zo te regelen dat de laatste stand wordt vastgehouden door het systeem en ik niet elk morgen opnieuw hoef in te stellen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
De groep zou altijd moeten blijven bestaan mits de spelers niet worden uitgezet (stroomloos).
Badge
Mijn tablet met daarop de sonos app en de playbase met sonos1 boxjes blijven gewoon aanstaan maar toch blijken de volgende dag 's-morgens weer 1 of meerdere kamers te zijn uitgezet en moeten via de app weer worden aangezet?!
Reputatie 5
Badge +2
Gaat de router 's avonds uit? Dit zorgt er ook voor dat de groep uit elkaar gaat.
Badge
Bedoel je de (KPN glasvezel) router in de meterkast waar alle signalen het huis binnekomen, of het mediaboxje van KPN waar de TV en Radio zenders op binnenkomen en welke bedraad met de Sonos playbar is verbonden? Die laatste gaat inderdaad aan het einde van de avond altijd uit.
Reputatie 5
Badge +2
Nee de router in de meterkast. Maar als je 's avonds tv kijkt, heb je dan ook alles in een groep staan? Zo niet, dan is groep nog steeds uit elkaar omdat je overschakeld naar TV.
Badge
Ja hoor, ik verander die groep (voorkamer, middenkamer, achterkamer) nooit.
Reputatie 5
Badge +2
Stuur even een diagnose in als de groep uit elkaar is, post hier het bevesting's nummer.
Badge
1. Wat bedoel je met "post hier het bevestigingsnummer"?
2. Aanvullende info. Vanmorgen vroeg stonden in aanvang al mijn kamers keurig met een vinkje aangemeld in de app. Maar toen ik het KPN mediaboxje (voorkamer) voor tv/radio ontvangst inschakelde met de KPN afstandbediening, viel in de app onmiddellijk het vinkje van die voorkamer uit, gaf de Sonos playbar in die voormaker wél gewoon geluid maar de Sonos1 boxjes in de midden en de acherkamer niet. Door in de app alle kamersd aan te vinken deden ze het weer allemaal?!
Reputatie 5
Badge +2
Je krijgt een bevestiging's nummer als je een diagnose instuurt. Dat nummer kan je in een reactie plakken zodat wij deze kunnnen opzoeken en uitlezen. Maar ik begrijp het probleem nu iets beter, kijk even in de instellingen kamer bij de PLAYBAR onder de optie installatie en bediening TV, staat hier de optie inclusief in gegroepeerde kamers/groep opheffen... aan of uit?
Badge
Hoi Ryan. De optie "Groep opheffen in automatisch afspelen" staat aangevinkt.
Badge
Probleem opgelost met het uitzetten van het vinkje bij de optie "Groep opheffen in automatisch afspelen". Zeer bedankt Ryan voor je deskundige aanwijzingen.
Reputatie 5
Badge +2
Goed om te lezen dat het gelukt is, veel luister plezier weer.