Vraag

Weg vallende muziek van internet Radio op surround set.

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Badge

Ik heb een Sonos playbar met 2 Sonos One speakers als een surround set ingesteld die op mijn Sony TV zijn aangesloten. De weergave van het TV geluid gaat prima maar als ik internet radio op deze set afspeel stopt de muziek regelmatig en gaat na een aantal seconden weer verder. De playbar is met een ethernet kabel op de Ziggo router aangesloten. Sonos staat op kanaal 1 en de Ziggo router op kanaal 11. Overigens heb ik al in de Sonos app kanaal 6 en 11 geprobeerd en op de Ziggo router ook diverse kanalen. Een losse Play 3 speaker in dezelfde ruimte geeft geen problemen. Het probleem zit dus echt in de surround set. Wie kan mij verder helpen met het oplossen van dit probleem?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Dat is wel vreemd. Door de bekabelde aansluiting van je Playbar wordt een zgn. Sonosnet aangemaakt, waar ook de Play 3 op aanschakelt. Wel gek dat het hoofdapparaat wel stoort, maar de “aanhanger” niet.

Je heb een aantal zaken al geprobeerd, dus wellicht is het tijd om Sonos eens mee te laten kijken……

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Gerard.Artz, welkom bij de Sonos community!

Het lijkt mij inderdaad handig om even telefonisch contact met ons op te nemen zoals @106rallye al heeft voorgesteld.

Telefonisch kunnen mijn collega’s diagnoses uitlezen van je Sonos apparatuur en live ondersteuning bieden om een oplossing te vinden voor dit probleem.