Weer geen wifi meer. Dit met reeds 2de nieuwe Play 5

• 26 January 2018
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Play 5 werkt weer niet meer via wifi. Vorige gaan wisselen op 27/11/2017 nu terug dezelfde problemen. Het kan toch niet de bedoeling zijn om toestel om de x-aantal maanden te gaan wisselen. Vorige keer hierdoor meer dan 2 weken zonder sonos gezeten in huis. Kan er geen nieuwe terug opgestuurd worden naar ons huis en iemand de defecte komen oppikken? Wanneer is dit probleem bij jullie van de baan? Blijkbaar een probleem met de wifi-chip.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is zeker niet de bedoeling, en dan ook spijtig om te horen als je weer tegen dit probleem zou aanlopen.
Graag de speaker bekabelen, en een diagnose insturen, om het diagnose nummer in uw bericht te verwoorden.
Zie het diagnose nummer dus graag tegemoet.
Ik heb volgende bevesigingsnummer nu wel ontvangen. 8451996
Goedemiddag, ik zit met hetzelfde probleem. Mijn Play 5 kan in 1 keer niet meer met Wifi verbinden terwijl ik het juiste we gebruik. Verder al paar keer los gekoppeld en installatie opnieuw gedaan, maar helpt allemaal niet helaas. Net diagnose 8452123 gestuurd. Grt
Diagnose nr doorgestuurd naar jullie wat is nu jullie volgende actie? Play 5 is nu via LAN aangesloten en alles OK. Via wifi krijgt in die niet meer aan de praat!
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb volgende bevesigingsnummer nu wel ontvangen. 8451996
Mail verzonden onder ticket.: 180207-000890 waar ik graag antwoord op terug zie.

Goedemiddag, ik zit met hetzelfde probleem. Mijn Play 5 kan in 1 keer niet meer met Wifi verbinden terwijl ik het juiste we gebruik. Verder al paar keer los gekoppeld en installatie opnieuw gedaan, maar helpt allemaal niet helaas. Net diagnose 8452123 gestuurd. Grt
Ook naar jou een email, onder ticket.: 180207-000902

Diagnose nr doorgestuurd naar jullie wat is nu jullie volgende actie? Play 5 is nu via LAN aangesloten en alles OK. Via wifi krijgt in die niet meer aan de praat!
Verneem graag het diagnose nummer, kan helaas niet op je scherm meekijken 😉