Beantwoord

Wederom problemen met een play5

• 19 December 2018
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Hallo, ik had 2 play:5 gen1 als stereo koppel. Een ervan ging stuk : begon zeer raar/slecht te klinken. Deze is vervangen door Sonos. Omdat die niet meer in een stereo koppel konden gezet worden (gen1 en gen 2 ) heb ik een zelf een nieuwe play:5 gekocht en de oude Gen 1 aan een vriend doorverkocht. Nu blijkt die Gen 1 te beginne ruisen ...een probleem dat ik ook hier nog geregeld lees... Zo begin ik sterk te twijfelen aan de kwaliteit van Sonos play:5 gen1, en voor mezelf is het niet leuk om iets te verkopen aan een vriend dat twee weken erna stuk gaat.... ;-((((( (En voor hem ook niet)
We hebben volledige reset al geprobeerd..probleem blijft...
icon

Beste antwoord door Tim S 20 December 2018, 09:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken dit bericht per mail bij onze support afdeling neer te leggen, je kan dit mailen naar support@sonos.com.
Tevens zien we hier graag het serie nummer van de speaker in terug, je volledige adres gegevens en telefoon nummer.
Wil je verzoeken dit bericht per mail bij onze support afdeling neer te leggen, je kan dit mailen naar support@sonos.com.
Tevens zien we hier graag het serie nummer van de speaker in terug, je volledige adres gegevens en telefoon nummer.

het door u opgegeven mailadres : support@sonos.com klopt niet...mail keert terug alsof het niet bestaat...

mvg
Geert
Reputatie 7
Badge +2
Iets gaat er dan niet goed in je mail server, want dit is wel degelijk ons support mail adres.

edit: ik zie je prive bericht, heb daar een reactie op gegeven.