Wachtrij problemen

• 31 December 2016
  • 3 reacties
  • 966 Bekeken

Gisteren de playbar en 2 play 1 speakers gekocht en geïnstalleerd. Dit ging makkelijk en heb genoten van het gemak waarmee dat ging en het prachtige geluid. Echter, deze ochtend wilde ik opnieuw luisteren maar het lukt mij niet om de planlisten afgespeeld te krijgen. Meldingen als "kan geen verbinding maken met Spotify" en "kan geen nummers toevoegen aan de wachtrij" blijven iedere keer verschijnen. Zowel op de laptop (Macbook pro) als de telefoon (iPhone) WiFi is uitstekend, Router staat goed en alles zo langzamerhand al 5x aan- en uitgezet. Niets helpt, ben nu al ruim drie uur bezig om e.e.a. te verhelpen. Zwaar teleurgesteld, eigenlijk boos. Wie heeft de oplossing?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Aangezien het eerst wel werkte, en toen opeens niet meer, en je hebt de router al opnieuw opgestart..

..Zou ik even bellen met de klantendienst (is toch gratis). Kijk misschien even wat voor router en andere netwerkapparatuur je hebt, hou je Macbook bij de hand, en dan lossen zij het voor je op!
Dank voor je reactie @CrussaderElly. Het probleem bleek te liggen bij Ziggo. Gebeld, gewacht en uiteindelijk router instellingen reset gegeven en opnieuw ingesteld. Probleem verholpen.
Reputatie 3
Op en top, fijn nieuwjaar!