Beantwoord

Waarom kan ik de Top2000 niet afspelen?

  • 27 December 2021
  • 6 reacties
  • 1307 Bekeken

De app speelt op mijn telefoon en als ik naar het keuzemenu ga krijg ik de mogelijkheid om hem via mijn sonos luidsprekers te spelen (ze komen allemaal tevoorschijn) maar als ik op play druk stopt hij gelijk zonder enige foutmelding. Ook als ik via ‘browse’ kijk naar de top2000 vind ik de app maar gaat hij niet spelen als ik op de playpijl klik.

icon

Beste antwoord door 106rallye 27 December 2021, 17:34

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welke app? Android of iOS? 
Is dit wel een Sonos probleem?

Android app. Heb ik in voorgaande jaren ook gebruikt en toen deden de sonos luidsprekers het wel. Als ik vanuit de sonos app op mijn android telefoon zoek vind ik wel de top2000 maar speelt hij ook niet. Radio kanalen doet hij wel, dus NPO radio 2 kan ik wel spelen, maar de top 2000 niet. 

 

Als ik vanuit de top2000 app op mijn telefoon zoek speelt hij wel op mijn telefoon als ik dat medium kies, maar als ik een sonos speaker kies (ze komen wel allemaal tevoorschijn als keuze) speelt hij niet. Het ‘play’ pijltje verschijnt wel, maar als ik erop klik stopt hij direct en verschijnt het ‘play’ pijltje weer. 

Reputatie 7
Badge +3

Net geprobeerd om via de site van npotop2000 de muziek af te spelen via AirPlay en dat gaat goed.
Ik kan je helaas niet verder helpen met Android. Hopen dat er een Android gebruiker wil reageren.

Reputatie 7

Ik kies voor NPO Radio 2 in de lijst van TuneIn in de Sonos app. Gaat prima.

Vanmorgen pakte hij hem niet, nu lukt het wel. Vreemd, maar ik ben blij dat ik hem nu met wat meer body kan beluisteren :)

Reputatie 7
Badge +3

Ik dacht dat het om een heel aparte programmering binnen de NPO ging.  😂

Bewijst maar weer dat ik niets met de Top2000 heb.