Beantwoord

waarom kan de muziek bibliotheek niet gedeeltelijk worden ingelezen?

  • 14 March 2021
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb in mijn thuis netwerk 2 nassen draaien

zodra ik wat heb gedownload en op 1 van de nassen in een bepaalde map heb gezet, moet ik heel de bibliotheek weer inlezen, of wachten tot de komende nacht 5 uur

waarom kan je niet op 1 map drukken en kiezen synkroniseer?

ik denk dat dat zeer welkom zou zijn 

icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 14 March 2021, 18:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Daarom werk ik al een tijd met Plex Server op mijn NAS icm Sonos. Je kunt daar per muziekfolder kiezen om deze wel of niet te indexeren. In mijn geval wordt alleen de folder waar ik nieuwe muziek in plaats bijgewerkt. Een keer per jaar of zo verplaats ik die dan naar de hoofdmap en werk die bij, dat duurt dan langer.

Reputatie 7

En geen last van de 64k limit. Grootste nadeel van Plex vind ik dan weer dat er in Sonos geen folder-view is.

Reputatie 6
Badge +3

En geen last van de 64k limit. Grootste nadeel van Plex vind ik dan weer dat er in Sonos geen folder-view is.

vind ik ook, Plex heeft ook nadelen, ontbreken van folder view is jammer en ook various artists albums zoekt niet lekker. Belangrijkste voor mij is echter  dat ik nu minimum SMB2 heb op de NAS, nu ik de Sonos bibliotheek niet meer gebruik. Veiligheid gaat voor alles. En dat probleem van topic starter is opgelost met Plex :wink:

mede Sonos liefhebbers, ik zelf stel vast dat ik dit een gemis vind

ik hoop dat Sonos dit dan ook gaat bekijken en misschien aanpassen bij een software update in de toekomst

ik heb zelf vaak shit gehad met een plex server op mijn Synology nas dus dat is voor mij geen oplossing

dank voor het mee denken

 

Rich