Vraag

Volumeknoppen KPN afstandsbediening Sonos Ray.

  • 15 August 2022
  • 5 reacties
  • 674 Bekeken

Goedemiddag allemaal,

 

Wij hebben een sonos  ray met optische kabel aangesloten op een philips TV. Nu heb ik de nieuwste afstandsbediening van KPN en deze wil ik koppelen aan de Ray. Als ik binnen de app ga en kies voor afstandsbediening koppelen en doorloop alle stappen geeft die netjes aan dat afstandsbediening gekoppeld is. Echter als ik de volume omhoog, volume omlaag of mute knop  indruk reageert die nergens op. Is er iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe dit op te lossen is?

 

Alvast bedankt!

Vincent


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hier had ik in het begin ook last van met de ARC.

Op de site van KPN staat een soort stappenplan voor het inregelen van de afstandsbediening.

 

Reputatie 7

Je Ray is al ingesteld op de ab van de Philips? Dan moet je inderdaad de KPN ab nog even vertellen dat hij de Philips-signalen moet uitzenden.

Hier had ik in het begin ook last van met de ARC.

Op de site van KPN staat een soort stappenplan voor het inregelen van de afstandsbediening.

 

Goedemiddag Ronald, 

Heb je eventueel nog een link naar de website van KPN waar dit staat?

 

Alvast bedankt!

Je Ray is al ingesteld op de ab van de Philips? Dan moet je inderdaad de KPN ab nog even vertellen dat hij de Philips-signalen moet uitzenden.

Goedemiddag 106rallye, 

De afstandsbediening van KPN kan wel het geluid van de philips tv aanpassen als ik de ray los koppel maar niet als deze nog is aangesloten.

Reputatie 5
Badge +3

Op het forum staan meerdere tips, misschien heeft U hier iets aan. https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/sonos-volume-regelen-via-optical-werkt-niet-551774#post1400189