Beantwoord

Volume regelen op de box voor de hele groep boxen

  • 6 September 2018
  • 7 reacties
  • 630 Bekeken

Toen ik de Sonos installatie kocht kon ik het volume op elke box regelen voor alle boxen in de groep. Ik heb 3 kamers geconfigureerd die ik dan samen in een groep zet. Voorheen kon ik dan op elke box hetvolume regelen van alle kamers die ik in de groep had, nu lukt dat niet meer. Hoe kani ik dit weer voor elkaar krijgen??
icon

Beste antwoord door Ryan A 6 September 2018, 17:31

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Heb 3 x een playone een play3 en een playbar
Reputatie 5
Badge +2
Dit zou nog steeds mogelijk moeten zijn. Als je de spelers in de groep heb klik je op het bolletje van de volume regelaar. Je zou dan alle volume balken moeten zien van alle spelers.
Ik heb alles geprobeerd, toen ik sonos in het begin had lukte dat wel en nu niet meer . hoe kunnen we deze functie weer terug krijgen.
Reputatie 7
Badge +2
We zien graag een foto of screenshot van je scherm tegemoet terwijl de speakers in een groep staan, en er dus geen groeps-volume zichtbaar is in de app.
Reputatie 1
Badge

Geen correct antwoord. Het gaat hier over aanpassen van groepsvolume adhv de toesten op de box zelf. Niet via de app. Zie ook vele andere topics rond ‘groepsvolume sonos’

 

dit is een functie die niet meer bestaat. En waarvoor er duidelijk nog vraag is. +1 hier

+1

Reputatie 5
Badge +3

+1…….op zeker