Vraag

Volume niet meer te regelen

• 26 maart 2020
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Badge

Ik heb een bescheiden Sonos-installatie: Bridge & Connect. Mijn muziek staat op een Nas. Vanuit de Connect gaat het geluid naar mijn versterker/boxen. Alles is bekabeld. Het volume & de muziekkeuze kon ik maken via de iPad & via mijn iPhone. Na een toevoeging van nieuwe muziek kon/kan ik het volume niet meer regelen. Muziek komt wel door & ook de covers zijn zichtbaar. Ik heb alles herstart, maar dat helpt niet. Iemand suggesties?

2 Reacties

Reputatie 2
Badge +2

Mijn eerste idee zou zijn om uit te sluiten of de Bridge niet defect/aan het defect gaan is.

Is het mogelijk om de connect rechtstreeks te bekabelen, en te testen of de muziek & volume controle dan wel werken.

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou denken dat je de instelling aan hebt gezet waardoor het enkel op de versterker mogelijk is om het geluid aan te passen. Helaas kan ik niet achterhalen hoe deze instelling heet. Je zult via de app op een telefoon/tablet moeten navigeren naar Instellingen > Systeem en dan de naam van de kamer bovenin beeld kiezen. Hierna is het onder de instellingen voor de lijnuitgang. Mogelijk dat iemand die een Connect of Port heeft staan hoe deze instelling moet heten.

Reageer