Virus en firewall beveiling in Sonos.

  • 9 June 2022
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Badge

Sonos werkt het liefst met windows defender, maar ik heb ooit een computercrash met windows antivirusprogramma . het lukt ook niet meer om het virusprogramma te reactiveren. Voordat ik tevreden sonosgebruiker werd had ik kpn veilig, dat is van fsecure, werkt simpel samen met ccleaner pro.

graag adviezen en tips hierover


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Ik begrijp je bericht/vraag niet helemaal. Ik heb nog nooit ergens gelezen dat Sonos een voorkeur zou hebben voor Windows Defender. Waar heb je dat vandaan?

Jij hebt een crash gehad met “windows antivirusprogramma” en je kunt dat niet meer activeren. Welk antivirusprogramma? Is er dus iets mis met het windowsprogramma op je computer? Waarom heb je fsecure weggedaan? En waarom gebruik je ccleaner - dat lijkt me iets voor als je grote problemen hebt,. die je niet vermeldt.

Vervolgens is het mij niet duidelijk waarover je precies adviezen en tips vraagt. Je opmerkingen slaan op jouw (voor mij nog onduidelijke) situatie. Daar kan ik geen advies over geven.

ik kan wel mijn situatie schetsen. ik heb een Windowscomputer (Windows 10)  met Norton als virusscanner. Dat werkt prima met Sonos.