Vraag

Vind YouTube Music niet tussen de muziekservices in Windows 10.

  • 5 January 2021
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 2

Dag allemaal,

ik heb een abonnement op Youtube Premium genomen met de intentie deze aan mijn Sonos toe te voegen. Nu vind ik veel handleidingen online om deze service toe te voegen aan de app, maar als ik dit wil doen zie ik Youtube niet in de lijst met services verschijnen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Via wat probeer je dit toe te voegen? Dit is wat ik op mijn iOS apparaat zie.

 

Reputatie 7

@SVN Vreemd. Ik zie dit op mijn Windows 10 Sonos-app:

 

Reputatie 7
Badge +3

Windows 10 dus. :wink:

Reputatie 2

Inderdaad, werkt het daar niet mee ? Ook in de app op mijn iPhone zie ik het niet.

Reputatie 7
Badge +3

Dat is wel heel apart dat het niet werkt op beide platformen. Je zou haast denken dat je profiel niet helemaal goed ingesteld is (verkeerde land) of wellicht gebruik je een vpn op een ander land. Geen idee hoor of dat kan, maar dit is het enige wat ik kan bedenken.

Anders morgen even bellen met Sonos.

Reputatie 2

Ik had gisteren al naar Sonos proberen te bellen, maar je krijgt dan de melding dat het te druk is en de verbinding word automatisch verbroken. Had ik dit vooraf geweten dat hun “service” zo slecht was had ik wel voor een ander merk gegaan…

Ben online nog wat gaan verder zoeken en de landinstelling was inderdaad de dader, deze stond in mijn account niet ingevuld. Nu zie ik Youtube wel staan in de lijst.

Reputatie 7

Fijn dat je toch een oplossing hebt. Ik zie inderdaad dat Sonos last heeft van de drukke kerstperiode, Black Friday etc. Veel vragen. Juist daarom is dit forum er ook. Dit soort zaken is daarmee sneller opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

Wel een beetje kort door de bocht om direct over een “slechte service” te spreken.