Beantwoord

Verschillende problemen.

  • 17 May 2018
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Hallo allemaal.

Ik heb recent een Sonor PLAY:3 aangeschaft, waarnee ik Spotify mee kan afspelen.

Ik wou ook mijn eigen muziek bibliotheek toevoegen die op mijn harde schijf staan, maar als ik dat probeer, krijg ik deze error: ''Reason: The computer ''[computernaam]'' is not responding.'' Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, namelijk:

- Als administrator uitvoeren + service pack
- Bij Programs and Features ''SMB 1.0/CIFS'' alles ingeschakeld
- Sonos PLAY:3 gereset en het Sonos besturingsprogramma geherinstalleerd

Daarna zocht ik nog oplossingen op, maar vond niets. Dan heb ik geprobeerd om mijn muziek op spotify te zetten, die toevoegen aan een afspeellijst, en dan via de Sonos app de muziek af te spelen, maar dan krijg ik ook een error: ''Unable to play [naam lied] access is denied''

Het is heel vervelend, en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord door Tim S 25 May 2018, 10:35

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
even wat vraagjes voordat we verder gaan.

Zelfde WiFi netwerk
Windows of Mac
Losse bestanden in een map of bestanden die in iTunes staan
- Ja
- Windows
- Muziek in standaard muziekfolder.
Wat raar, ik heb van de week mijn router verplaatst,de bridge en de Play 3 verplaatst. Kan nu geen muziekbibliotheek meer toevoegen omdat de computer niet reageert. Controler opnieuw geinstalleerd. Play 3 gereset. Voorheen werkte het geweldig. Router en bridge staan nu in de meterkast. Alles werkt, smart tv, pc, tablets. Alleen Sonos krijg ik niet meer aan de praat! Wie kan mij helpen???
Reputatie 7
Badge +2
Muziekbibliotheken en rechten op computers zijn soms maar vage problemen, waarin ik eigenlijk meteen aankaart ons even te bellen.
Wij hebben met uw toestemming, de mogelijkheid op de computer in te loggen om beter onderzoek te kunnen doen en een mogelijke oplossing te kunnen aandragen.
Meestal als de computer niet zou reageren, heeft het te maken met de SMB-server die uit zou staan.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44