Vraag

Vergrendelscherm IPhone

Badge
Hebben jullie ook problemen dat Sonos niet meer te zien is in het vergrendelscherm van u IPhone na de update? Ik vind het wel waardeloos deze update ! Misschien nog tips

6 Reacties

Badge +1
Bedoel je dit als opmerking of als vraag? Zie de omschrijving over deze update, daar staat heel duidelijk dat deze functionaliteit is komen te vervallen.
Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. Ik gebruikte deze toch al vrijwel nooit. Misschien is het een tip voor Sonos om in een toekomstige versie een Widget-mogelijkheid toe te voegen.
Badge
Het is onwijs irritant ! Je moet nu eerst inloggen op je foon om bijv je muziek harder of zachter te zetten! Ik hoop dat ze het snel veranderen
Badge +1
Ik heb de indruk dat bij de gemiddelde mens de telefoon toch zelden het lock-scherm bereikt. :$
Misschien heb ik mazzel, even mijn duimpje op de homeknop en kan direct verder. Geen ergernis, helemaal niks, alleen maar heerlijke muziek. Je kan natuurlijk ook nog gaan voor de gezonde oplossing: strek je benen en druk even op de toets van je sonos apparaat.
Voor de duidelijkheid: lees dit vooral met een knipoog, er is al zoveel om je druk om te maken. Geniet gewoon van je sonos en neem een paar extra handelingen voor lief, hoeveel tijd kan het kosten.
Badge
Je hebt gelijk maar gemak dient de mens! En ik vind dit gewoon een slechte verandering! Ik hoop dat ze dit met de volgende update weer oplossen! En de Sonos zelf bedienen gaat lastig want ze hangen op 2,6 meter hoogte :)
Badge +1
Heb je de mogelijkheid tot airplay2? Kom er net achter dat bij het streamen vanuit airplay2 eea wel gewoon werkt.
Ik gebruik Deezer nu via de app van Deezer zelf. Meer mogelijkheden en volume via vergrendelscherm en hardwareknoppen.
Badge
Met twee apps uitgeprobeerd V LC en instaradio werkt perfect zelfs met voice over!

Volume goed te regelen met hardware knoppen op de iPad pro 9,7 echter met iPhone 6 regelmatig uitvallen van geluid... vreemd.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen