Vraag

verbinding valt weg met sonos systeem met muziek luister met spotify en tunein

• 17 February 2017
  • 6 reacties
  • 403 Bekeken

als ik muziek luister dan valt opeens de verbinding met de sonos weg eerst de playbar met 2x play 1 en daarna de play3.
de app op me mobiel en me tablet reageren dan ook niet meer naar ongv 30 sec vind die ze weer en dan druk ik weer op play en dan doet hij het weer en dat duurt ongeveer tussen 20min en 45min en dan valt die weer weg.
hier voor nooit problemen gehad kan dit te maken hebben met de laatste update?

mvg ralph

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Ik heb sinds gisyeravond exact hetzelfde. Bij elke gestreamde service valt de verbinding weg en herstelt zichzelf na enige tijd weer of ik met zelf weer op play drukken. Erg irritant
Badge
Hier ook net hetzelfde probleem. Vreselijk vervelend!!
Reputatie 5
Badge +2
Zouden jullie een diagnose in willen sturen en het bevestiging's nummer hier posten. Dan kijk ik ze even na.
7142397
Badge
7145443
Reputatie 5
Badge +2
7142397

Zou je het Sonosnet kanaal willen aanpassen naar kanaal 11, test het afspelen en stuur weer een nieuwe diagnose in, post deze ook weer hier.

7145443

Haal alle Sonos producten van het stroom, haa lvervolgens je router en eventuele wifi versterkers van het stroom. Stop vervolgens eerst de hoofdrouter in het stroom, als de verbinding terug is stop je eerst de BRIDGE op het stroom, als het lampje vast wit is stop je de PLAYBAR terug in het stroom, doe dit ook bij de rest van de Sonos Producten.