Vraag

Verbinding storing bij geluid vanaf TV

• 18 February 2017
  • 10 reacties
  • 777 Bekeken

Als ik het geluid van de TV afzet en het geluid over de playbar en 4 speakers play 1 beluister dan valt af en toe kort het geluid even uit en hersteld zich ook steeds weer. Het zijn steeds korte geluids onderbrekingen..weet iemand de oplossing?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Ik dacht eerst dat het probleem uit de ZIGGO box kwam.
Maar als er al meer mensen er last van hebben.
Ik heb mijn TV aangesloten via de glasvezel aansluiting.(Samsung)
Weet iemand de oorzaak??
Reputatie 3
Badge +2
Je kunt in dit soort gevallen overwegen een systeemdiagnose in te sturen. Doe dit binnen 15 minuten na het optreden van de storing. Laat het nummer hier achter en een Sonos-medewerker komt erop terug.
Hey..

Ik heb de systeemdiagnose uitgevoerd direct naar de gebeurtenis.

Ik heb hier een nummer voor je..7119137
Alvast bedankt..
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je diagnose bekeken, ik zie dat de PLAYBAR wat storing heeft van een derde op de 5Ghz (wifi). De Ziggo box waar je het eerder over hebt, is dit een Horizon box? Als dit zo is, dient het wifi netwerk ervan uitgeschakeld te zijn.
Ik ga het vanavond nakijken .. alvast bedankt.
Goedenavond, ik heb een soortgelijk probleem volgens mij. De Playbar en SUB (bedraad aangesloten) werken goed. Ook de surround speakers (PLAY 1) die via WIFI zijn aangesloten werken prima. Maar in de keuken en in kantoor heb ik een extra PLAY 1 aangesloten. De verbinding daarvan valt steeds weg (2 sec weg, dan weer even een paar sec terug en weer weg). In de keuken achter elkaar, in het kantoor af en toe. Ik heb gelijk maar even mijn diagnostische informatie opgestuurd. Het nummer is 7213123. Ik heb deze storing overigens alleen bij afspelen vanaf de TV. Spotify werkt wel goed.
Badge
Hallo

Heb het zelfde
Soundbar en de 3 valt soms even uit.
Het systeem diagnose uitgevoerd.
Kan ik hier het nummer achterlaten?

Groet Manon
Reputatie 5
Badge +2
@Dekk_11 Wanneer je televisiegeluid streamt naar andere kamers dan moet je wifi netwerk perfect in orde zijn en geen storing hebben, omdat anders inderdaad het geluid wegvalt. Dit komt doordat televisiegeluid niet wordt gebufferd. Als we dat wel doen, dan loopt het televisiegeluid achter op het beeld. De diagnose die je verstuurde is kapot en niet uit te lezen, wat aangeeft dat er inderdaad een vorm van storing in je netwerk zit. Dit willen we graag samen met je nakijken, maar dan is het het handigst dat je ons belt. Het liefste met een computer of laptop bij de hand zodat we waar nodig er verbinding mee kunnen maken om een kijkje in je netwerk te nemen. Ons nummer vind je op www.sonos.com/contact.

@Manon Jazeker, dat kan. Het beste is een diagnose die gemaakt is nét nadat de fout is voorgekomen.
Badge
Het nr is 7603863

Groet Manon.
Reputatie 5
Badge +2
@Manon, zo te zien heeft je huishouden een zwakke verbinding met de router. Hiervoor zijn er toch wel wat handelingen die we uit willen voeren in je netwerk om de verbindingen te verbeteren. Dit gaat makkelijker via de telefoon, zou je ons telefonisch willen contacteren? Ons nummer vind je hier.