Verbinding Sonos systeem valt steeds weg.


Vanaf dag 1 dat ik mijn producten gekocht heb. 
sonsos Beam 2x Sonos one sl. Krijgt de app (Sonos) steeds geen verbinding met het systeem.  Ik zet muziek via app aan dit gaat dan tijdje goed en vervolgens zie ik steeds onderstaande meldingen 

 


11 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoe is je Sonos verbonden met internet ?

Hoi Eddie, 

Via de WiFi 

groet Roy 

Reputatie 6
Badge +3

Hi Roy, welke wifi apparatuur gebruik je daarvoor ?

Hoi Eddie, 

Een modem van kpn

experia box v10a

Reputatie 6
Badge +3

en geen verdere wifi extenders/versterkers of mesh wifi ? Dus alleen maar die ene modem/router/wifi ?

Nee alleen de experia box

Reputatie 6
Badge +3

mm, zou moeten werken dan als alles dicht op de experia box staat. Je kunt eens met de wifi channels spelen van de experia box, misschien is het druk in het verkeer bij je en heb je veel interferentie.

Zo niet, kun je evt je Beam met een netwerk kabel verbinden met een lan-poort v/d experiabox ? Sonos gaat dan zijn eigen draadloze (mesh)netwerk aanmaken, is altijd stabieler.

Oké dank je wel. Ik ga ermee aan de slag! 

Reputatie 5
Badge +3

Bij de Experiabox V10A raad ik je aan om zowel bij de 2.4Ghz als 5Ghz WiFi instellingen de functie ‘Airtime Fairness’ uit te zetten. 

Hoi Frank, 

kun je mij vertellen hoe ik dat kan doen?

Reputatie 5
Badge +3

Deze gids beschrijft hoe je kunt inloggen in je router om instellingen aan te passen. https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/topic/de-experia-box-instellen/inloggen-in-het-experia-box-menu/device/internet/experia-box-v10a

Reageer