Beantwoord

Verbinding Sonos One valt steeds weg

  • 19 December 2019
  • 5 reacties
  • 583 Bekeken

De laatste dagen valt de Sonos One vaak uit.

 

bevestigingsnummer is 400389762

icon

Beste antwoord door Frank N 2 February 2021, 14:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Volgensmij staat je Eetkamer speaker ergens op of naast wat het z’n antennes erg moeilijk maakt.

Dit zorgt er voor dat 40 a 60% van de informatie verloren gaat tussen de Ziggo router z’n antennes en je Eetkamer speaker z’n antennes.

Mogelijk dat het draadloos kanaal aanpassen van je Ziggo verandering teweeg zou brengen.

Toch denk ik dat dit eerder te maken heeft met iets in de buurt van je Sonos wat de communicatie moeilijk maakt.

Zie ook graag onze Community Post welke dieper ingaat op wifi-storing.

Bij mij valt de Sonos One (die in de badkamer staat) met enige regelmaat uit. De rest werkt perfect. Wifi is goed, ook in de badkamer. Ik lees op het forum dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. Aan alle reacties en oplossingen kan ik moeilijk een touw vastknopen. Kan iemand mij uitleggen wat het probleem zou kunnen zijn en een oplossing aandragen? Ik heb zojuist diagnostische gegevens doorgezonden. Nr. is 70605538.

Reputatie 5
Badge +3

Via de community kunnen we je niet helpen met het uitlezen van een diagnose. We raden je aan om telefonisch of via chat contact met ons op te nemen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Hallo,

 

ik lees veel over het uitvallen van een of meerdere Sonos items. Ik heb een sonos one SL die regelmatig uitvalt….. ;-(

Plaatsing is in de keuken, notabene naast een DECO X60…. dus soms gaat t dagen goed en zoals vanavond gaat de SONOS one SL in de keuken steeds uit……. grrrrrrrr.

Ik lees ook iets over contact en het doorsturen van diagnotische gegevens ?

Wie of wat kan mij helpen???

met vriendelijke groet

Mark

 

Reputatie 7

Dubbele post met 

Zullen we daar verder?