Vraag

Verbinding met Spotify is verbroken

  • 15 February 2017
  • 6 reacties
  • 492 Bekeken

Spotify (premium account) speelt muziek een seconde of wat af en houdt er daarna mee op met de melding dat de verbinding verbroken is. Ik zit wat betreft provider bij UPC (nu Ziggo, met Horizon box) in Amsterdam. Heb de Horizon wifi al permanent uitgeschakeld. Voor de rest doet de Sonos apparatuur het goed. Geluid van de tv via optische kabel op playbar, surround via sub en 2x play1. Radio streamen gaat ook goed. Staat een Apple airport time capsule router in dezelfde kamer (open ruimte), bereik is vol. Heb al geprobeerd om wifi kanalen aan te passen, maar nog geen succes en dus (beide, 2,4 en 5 Ghz, geen idee of ze allebei gebruikt worden??) weer terug op automatisch gezet. Controller app ook al opnieuw ingesteld, helaas zonder gevolg. Sonos apparatuur staat er sinds zaterdag 11-02-17, maar mijn vrouw is nu al zo ver dat ze het wil terugsturen en een Bose systeem in plaats daarvan overweegt.
Overigens ben ik iets verder gekomen - lijkt het. Met enkel de playbar ingeschakeld lijkt Spotify prima te spelen, maar op het moment dat ik de Sub aanzet of een van de twee play:1's dan slaat Spotify weer op hol. Maw, met één apparaat (playbar) lijkt het te werken, maar met meer dan één of allemaal dan niet.
Hoe los ik dit op? Moet ik een diagnose sturen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou je een diagnose willen in sturen, post vervolgens hier je bevestiging's nummer. Hopelijk kan ik via die weg achterhalen waar het fout gaat.
Ik ben inmiddels weer iets verder lijkt het. In eerste instantie waren alle speakers via wifi verbonden met mijn router. Op het moment dat ik er één bekabeld verbindt met de router lijkt het goed te gaan en wordt Spotify niet meer verbroken. Kan het hier daadwerkelijk in schuilen? Zo ja, dan prima zo, want opgelost. Zo nee, dwz het moet ook werken met alle speakers via wifi, dan zal ik later vandaag alsnog een diagnose sturen.
Sinds ik sonos play 1 (2x surround) icm playbar heb verbreekt de verbinding met Spotify op kanaal 1, 6 en 11. Alleen playbar met spotify werkt goed.
Reputatie 5
Badge +2
Stuur even een diagnose in van je systeem en post het bevestiging's nummer hier.
Ook ik heb nu de melding ‘verbinding net spotify is verbroken’. Al verschillende dingen geprobeerd wat in de community beschreven staat... dan speelt de sonos 1-2 liedjes en stopt er daarna weer mee...
Reputatie 7
Badge +2
Ook ik heb nu de melding ‘verbinding net spotify is verbroken’. Al verschillende dingen geprobeerd wat in de community beschreven staat... dan speelt de sonos 1-2 liedjes en stopt er daarna weer mee...
Ik quote mijn collega even.
Stuur even een diagnose in van je systeem en post het bevestiging's nummer hier.
Zie het bevestiging's nummer graag tegemoet.