Beantwoord

Verbinding met Spotify

• 6 October 2018
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van enkele Sonos componenten en tot volle tevredenheid. Ik heb me sinds de aanschaf meteen gemeld bij Spotify en een aantal speellijsten aangelegd en dat werkte oto een aantal dagen geleden perfect. Ik heb een week of 2 geleden een Premium account via de KPN afgesloten. Wanneer ik sinds afgelopen woensdag de Sonos app opstart en één van mijn speellijsten wil afspelen krijg ik constant de melding dat de verbinding met Spotify is verbroken, en sinds vandaag krijg ik de melding dat ik moet upgraden naar een Premium account terwijl ik via KPN....
Wat te doen ??
icon

Beste antwoord door Frans Edelschaap 9 October 2018, 20:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Frans, log graag even in op de website van Spotify, op je profielpagina kan je dan zien of je momenteel een Premium-account hebt. Het wil nog wel eens voorkomen dat het account foutief niet meer betaald is.
Dank voor je reactie, ik heb vandaag contact gehad met mijn provider KPN, en via de sms kreeg ik een activeringscode toegestuurd en is het probleem opgelost.... we kunnen weer heerlijk genieten van die fantastische sound uit de Sonos versterkers.
Reputatie 4
Badge +3
Perfect om te horen, een fijne dag nog!